POL Magazine No.19 Canada

مـرداد به خاطر داشته باشید که هیچ شغلی عالی و بدون نقص نیست. همیشه همه چیز آن طور دهد. سیارات ‌ که شما امیدوار هستید نتیجه نمی توانند برای شما در کار شانس بیاورند و به ‌ می شما در پیشرفت شغلی کمک کنند. در این ماه ای که کار کنید، ممکن است نتیجه ‌ روی هر پروژه دهد. بهتر است از استرس دور بمانید و بیهوده های لفظی نکنید. فداکاری ‌ خود را وارد درگیری شما نسبت به خانواده، ممکن است به شما خواهید ‌ در بدست آوردن عشق و مراقبتی که می کمک کند.

شهریور ممکن است ثروت شما در ابتدای این ماه تغییر کند و پول خوبی برای شما به همراه داشته باشد. توانید انجام دهید، بیش از این ‌ برای کاری که نمی خودتان را آزار ندهید. برای پیشرفت در کارتان الزم است که فعال صبور باشید. اواسط ماه ممکن های آموزشی جدید ‌ است برای شروع فعالیت شود سطح تمرکز ‌ بینی می ‌ آل باشد. پیش ‌ ایده شما در نیمه دوم ماه از نظر تحصیلی بهبود یابد. پس از این فرصت استفاده کنید.

تیـــر اتفاقات غیرمنتظره زیادی در این ماه برای شما شود و ممکن است در کار خود با ‌ بینی می ‌ پیش رقابتی سخت روبرو شوید. اعضای خانواده روی کنند؛ بنابراین بهتر است ‌ شما حساب ویژه باز می مراقب سالمت جسم خودتان باشید تا بتوانید ها را حمایت کنید. کمی به خودتان برسید و ‌ آن برای خود خرید کنید. وقتتان را با توضیح دادن به دیگران، بیهوده تلف نکنید. تنها به خودتان و تان اعتماد کنید. این تنها مسیر برای ‌ صدای قلب موفقیتاست.

دی دلتنگ عزیزی از راه دور هستید که فعال دیدارش گیری ‌ ممکن نیست. صبور باشید و کمتر بهانه خواهیم ‌ کنید. زندگی همیشه همانطور که ما می رود. این دوره، زمانی است که شما ‌ پیش نمی گیرید و آن را به ‌ های ارزشمندی یاد می ‌ درس کنید. دوستی صمیمی که ‌ دیگران منتقل می این روزها در زندگی شما اهمیت دارد، تبدیل به شود که تا پایان عمر به آن نیاز دارید. ‌ دوستی می به دنبال شهود باشید؛ اما نظرات دیگران را کامال نادیدهنگیرید.

اسفند های زیاد و ‌ ممکن است در این ماه هزینه گذاری بلندمدت داشته باشید. با این ‌ سرمایه حال آنچه جلوی پیشرفت و رضایت شما را های مالی است. مشتاق دیدار ‌ گیرد، بدهی ‌ می تان بسیار تاثیر گذار ‌ کسی هستید که در زندگی بوده است. با او تماس بگیرید؛ زیرا این اشتیاق دو طرفه است. احتماال در این ماه کار زیادی ریزی کنید تا ‌ داشته باشید؛ بنابراین از قبل برنامه جویی شود. ممکن ‌ در وقت و انرژی شما صرفه هایی ببینید که نیاز به توجه دارند. ‌ است خواب

بهمن حواستان بیشتر به اطرافیان باشد؛ زیرا نگاهشان به شما است. این روزها بهتر است کمی از سرعت توانید به ‌ تمام کارها کم کنید و عجله نکنید. اگر می سفر بروید، برای خودتان خرید کنید و گل و گیاه تان عوض شود. برای چشیدن ‌ بخرید تا روحیه ها در زندگی، ‌ طعم موفقیت و رسیدن به خواسته ممکن است نیاز به تالش زیادی داشته باشید. این ماه برای افرادی که قصد دارند به یک مکان جدید نقل مکان کنند، مناسب است. حتی این العاده برای فروش ‌ تواند یک فرصت فوق ‌ ماه می خانه باشد.

79

www . polmagazine . com

Powered by