POL Magazine No.19 Canada

خرداد با یک مشکل مالی روبرو خواهید شد؛ اما به سادگی قابل حل شدن است. خانواده یا دوستان ممکن است بتوانند از نظر مالی به شما کمک کنند. در این ماه احتمال موفقیت شخصی و کارهای ‌ ای وجود دارد؛ بنابراین از انجام ‌ حرفه های ‌ تکراری فاصله بگیرید. از امتحان کردن راه های ‌ نرفته نترسید؛ زیرا باعث تجربه نکردن لذت شود. عبور عطارد و زهره ‌ جدید در زندگی می تواند باعث اختالف ناگهانی شود و بر سالمتی ‌ می تأثیر بگذارد. بنابراین زنان باردار باید از استرس دوری کنند.

اردیبهشت شما همیشه سنگ صبور دیگران هستید؛ اما خودتان هم نیاز دارید تا با کسی درد و دل کنید. این فرد را در خانواده پیدا کنید تا با او حرف بزنید. این ماه برای شما زمان بسیار خوبی برای گفتگو توانید ‌ درباره کار است. خبر خوب این است که می یک شغل جدید پیدا کنید یا ترفیع بگیرید. در این ماه به سالمتی خود اهمیت دهید. اگر به اندازه کافی بخوابید و آرامش داشته باشید، از تر و شادتر خواهید بود. به ‌ نظر احساسی راحت خودتان اهمیت دهید.

فروردین کند؛ بنابراین ‌ مرور گذشته فقط عمرتان را تلف می از تمام لحظات حال لذت ببرید. زمان آن فرا رسیده است تا با شریک زندگی خود گفتگوی شفاف و صادقانه داشته باشید. مجردها احتماال با فرد کنند که از نظر روحی، بسیار به ‌ جدیدی مالقات می ها نزدیک است. با این شخص منطقی برخورد ‌ آن کنید. برای جلوگیری از بحران مالی، دخل و خرج را مدیریت کنید تا دچار دردسر نشوید. احتماال این های خوبی در کارتان خواهید داشت. ‌ ماه فرصت شاید زحل افکار منفی را برای شما به ارمغان آورد و ممکن است روی شما تأثیر بگذارد.

آذر کمی برای خود وقت بگذارید و روی تکامل شخصی خود کار کنید. اگر به خودتان فرصت رود. این ‌ آرامش دهید، استرس شما از بین می کند که قدر خود را بدانید ‌ ماه به شما یادآوری می سه ‌ و اهداف خود را فراموش نکنید. یک برنامه ماهه را ترسیم کنید؛ اما از خود انتظارات غیر منطقی نداشته باشید. حواستان باشد تا جای ممکن از وارد شدن در هر بحثی فاصله بگیرید و ای از طرف کسی که به تازگی ‌ از کوره در نروید. هدیه اید، دریافت خواهید کرد و شما را ‌ با او آشنا شده بسیار خوشحال خواهد کرد.

آبان در این ماه با رعایت رژیم غذایی مناسب و فعالیتبدنیبیشتر،مراقبسالمتیخودباشید. تواند به شما اعتماد به نفس ‌ عبور خورشید می زیادی دهد و تمرکز شما را بیشتر کند. همانطور کند، تالش شما ‌ که مریخ از عالمت خود عبور می ممکن است به موفقیت منجر شود و یک قدم به رویاها و اهداف خود نزدیک شوید. در این ماه توانید ‌ کند و می ‌ میزان صمیمیت شما رشد می تان در ‌ در اقیانوس عشق شیرجه بزنید. دوستان هایتان به شما ‌ کنارتان هستند و در تمام تالش کنند. ‌ کمک می

مهــر تر ‌ درمورد روابط عاطفی، شاید بهتر باشد منطقی فکر کنید. تالش برای سرکوب عشق به وجود آمده در دلتان بیهوده است. راهی پیدا کنید تا آن را به ثمر برسانید. مدتی است شخصی که برای شما بسیار عزیز است، از شما دور شده؛ اما این دوری طوالنی نخواهد بود و شما به زودی او را خواهید دید. آینده شغلی شما در این ماه بهبود خواهد یافت، سود خوبی خواهید داشت و وضعیت ماند. عادات غذایی نامنظم ‌ مالی شما ثابت می تواند منجر به انواع مشکالت ‌ روی، می ‌ یا زیاده سالمتی شود.

78

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by