POL Magazine No.19 Canada

تان در یك سال اخیر چه بوده؟ ‌ مهمترین هایالیت زندگی کاری تصمیم گرفتم سه ماه به دبی بروم و در زمینه مدلینگ فعالیت کنم. از تجربیاتی که داشتم راضی هستم و با برندهای مختلف همکاری داشتم. از » که عکسم در ابوظبی روی بیلبورد قرار گرفت و در شعب Splash« جمله برند وی بورد پاساژها پخش شد. از اینکه ‌ این برند منتشر شد، همچنین در تی زحماتم نتیجه خوبی به همراه داشت، حس بسیار خوبی داشتم.

برید؟ ‌ جذابترین بخش شغل شما چیست و از کدام لحظه بیشتر لذت می های کارم جذاب است؛ اما وقتی در دل کار هستم و جنب ‌ برای من تمام بخش بخش است. ‌ و جوش دارم، بسیار لذت های شغل شما چیست؟ ‌ سختی من باید برای پیشرفت کارم، از عزیزترین کسانی که در دنیا دارم دور شوم. باید به دنبال پیشرفت کاری و رویاهایم بروم. تمام دوستانی هم که االن دارند این دهند، واقعا قابل پرستش هستند. ‌ کار را انجام می های پوستی دارید؟ ‌ چه مراقبت های ‌ دهم و از ماسک ‌ معموال دو هفته یکبار پاکسازی پوست انجام می کنم حتی از آب خالی و ‌ کنم. با این حال پیشنهاد می ‌ مختلف استفاده می های خانگی استفاده کنید؛ زیرا با وجود آلودگی هوا، ضرر بزرگی به ‌ ماسک شود. ‌ پوست وارد می های شرقی و ایرانی دارد؟ ‌ به نظر شما دنیای فشن چه واکنشی به چهره گذارد. اگر ویدئوهای این حرفه ‌ ها و نژادها احترام می ‌ دنیای فشن به تمام رنگ شود. تجربه شخصی ‌ بینید که از هر رنگ و نژادی استفاده می ‌ را تماشا کنید، می من به عنوان یک مرد ایرانی و چهره شرقی، بد نبوده و به خوبی از من استقبال شده است. بزرگترین درسی که در طول زندگی گرفتید چه بوده؟ اگر ثابت باشید و تالشی برای زندگی خود نکنید، هرگز متوجه نخواهید شد که آید. ‌ ای در انتظارتان است و چه کارهایی از دستتان برمی ‌ چه آینده شعار علی در زندگی چیست؟ به حرف هیچکس توجه نکنید؛ به خصوص کسانی که انرژی منفی به زندگی کنند. به دنبال عالیقتان بروید و مطمئن باشید در این مسیر، ‌ شما وارد می ام و ‌ آورید. من به این حرف رسیده ‌ خواهید را بدست می ‌ نتیجه مطلوبی که می کنم. ‌ به همه پیشنهاد می خواهند وارد این شغل شوند دارید؟ ‌ هایی برای کسانی که می ‌ چه توصیه با آگاهی و پرس و جو وارد این حرفه شوند و اطالعات کافی داشته باشند. تمام استانداردهای الزم برای ورود به این حرفه را در نظر بگیرند. در آخر هم ارزش خودشان را در این کار حفظ کنند. نظرتان درباره مجله پُل چیست؟ کنم. از اینکه باعث ‌ باعث افتخارم است که با مجله خوب پُل مصاحبه می شدید تجربیاتم را با مخاطبان عزیز این مجله در میان بگذارم، متشکرم.

سال آینده در دنیای کاری کجا باشید؟ ٥ دوست دارید طبیعتا هرکس در حیطه کاری خودش دوست دارد به بهترین درجات برسد. ها، دوست دارم با برندهای بزرگ و مطرح جهان ‌ من هم مانند تمام مدل همکاریکنم. الیف استایل شما چگونه است؟ کنم این الیف ‌ خواب کافی، خوردن غذای سالم و ورزش مداوم. من سعی می استایل را حفظ کنم. تان چیست؟و چطور در برابر وسوسه آن مقاومت ‌ خوراکی مورد عالقه کنید؟ ‌ می ترین خوراکی من است. واقعا مقاومت در برابر آن سخت ‌ شکالت محبوب ‌. است؛ اما به اندازه مصرف کردن آن طبیعتا ضرری ندارد کنید؟ ‌ اگر روزی خسته باشید، چطور خودتان را برای ورزش کردن تشویق می های تمرین بدنسازی. به خودم ‌ با فکر کردن به اهدافی که دارم و تماشای فیلم دهم تا احساس کسل بودنم را از بین ببرم. ‌ انرژی می

37

www . polmagazine . com

Powered by