POL Magazine No.19 Canada

پیامی برای مخاطبان مجله پُل. ممنون از مجله پُل که با من مصاحبه کرد و دوست داشت داستان دانم خیلی از خوانندگان مجله پُل، من ‌ من را در مجله قرار دهد. می را دوست دارند. ممنون که وقت گذاشتید تا کمی درباره داستان من بخوانید. ما اگر واقعا وقت بگذاریم، با هم صحبت کنیم و از هم بیشتر یاد بگیریم، زندگی بهتری خواهیم داشت. اگر کسی مدام به گوید که چقدر بد هستند، حتما در زندگی خود دردی دارد ‌ دیگران می تواند بلند بگوید. برای همین ما باید به داستان زندگی او هم ‌ که نمی گوش دهیم.

چطور شد که تصمیم گرفتید مراسم عقد را انجام دهید؟ این اصال هدف و کار من نبود. سه سال پیش در دوران کرونا، دو نامه از دو زوج مختلف دریافت کردم. هر دو نامه را پسرها نوشته بودند و گفته بودند «آرزوی نامزد ها آنقدر اصرار ‌ ما این است که شما ما را عقد کنید». من ابتدا قبول نکردم؛ اما آن کردند و گفتند که عروس ما شما را خیلی دوست دارد و شما به عشق اعتقاد زیادی تان را خراب خواهم کرد! اما ‌ دارید. با اینکه گفتم من این کار را بلد نیستم و عروسی گفت «تو با این همه مشغله، چطور ‌ در نهایت مدرکش را گرفتم. بهروز به من می خواهی کار عقد را هم انجام بدهی؟» من گفتم که «بهترین لحظات زندگی انسان، ‌ می ها حضور ‌ روز ازدواج و به دنیا آمدن فرزندشان است. چرا قبول نکنم که در روز عشق آن داشته باشم؟» زیرا باور دارم که عشق مسری است. متاسفانه برنامه من خیلی اجازه کنم. ‌ ها را قبول می ‌ توانم ایمیل ‌ دهد که این کار را زیاد انجام دهم؛ اما تا جایی که می ‌ نمی دهم. این طور ‌ من عاشق عروسی ایرانی هستم؛ اما به زبان انگلیسی عقد را انجام می های عروسی ایرانی را با فرهنگ آمریکایی ترکیب کنم. ‌ یبایی ‌ توانم ز ‌ می

های زیبا ‌ دهید و برایم پیام ‌ مرسی که اینقدر به من عشق می های زیبایتان را با من به اشتراک ‌ فرستید. ممنونم که داستان ‌ می تان را عوض کردم ‌ گویید که زندگی ‌ گذارید. خیلی از شما به من می ‌ می خواهم بگویم که در واقع شما ‌ دهم. من هم می ‌ یا به شما انرژی می دهید. ‌ زندگی من را عوض کردید و با این همه عشق، به من انرژی می کنم که با عشق نیست و اکثرا به ‌ هایی هم دریافت می ‌ البته پیام زبان فارسی است. اوایل خیلی برایم سخت بود؛ چون جایی بزرگ شدم که هرگز چنین چیزی ندیدم. نزدیک به یک سال طول کشید ها چرا این رفتار را با من دارند؛ چون من آدم بدی ‌ تا متوجه شوم آن ها را خوشحال کنم. ‌ نیستم، دوست دارم به مردم کمک کنم و آن گویم. فقط بدانید که ‌ باالخره جواب سوالم را پیدا کردم؛ اما االن نمی کنم و زیاد ‌ ها را درک می ‌ با پیدا کردن جواب، به آرامش رسیدم. حاال آن شوم. من هرگز شادی و رقصیدن با موزیک را در زندگی کم ‌ اذیت نمی توانند این را از ‌ کنم. کسانی که من را دوست ندارند، هرگز نمی ‌ نمی کنم همین شادی، آزادی، خوشبختی و عشق در ‌ من بگیرند. آرزو می زندگی شما هم باشد.

15

www . polmagazine . com

Powered by