POL Magazine No.19 USA

تان چه بوده؟ ‌ ترین هایالیت زندگی کاری ‌ مهم زمانی که بتوانم باعث رشد دیگران شوم، به خصوص در کشور ما و ها بیشتر است و تبعیض جنسیتی ‌ کشورهای نظیر ما که رنج خانم ها کمتر باشد. خداوند این ‌ باعث شده که فضا برای رشد خانم توان را به من داده است و خودم هم عالقه دارم که باعث رشد و ها شوم. همین برای من بسیار ارزشمند است. من ‌ شکوفایی خانم های آموزشی زیادی گذاشتم ‌ در دوران کرونا و قبل از کرونا، کالس های بزرگی برگزار کردیم که افراد ‌ گذارم. همایش ‌ و همچنان می ها آموزش دهیم. من دوستی به نام ‌ زیادی آمدند و توانستیم به آن «نازنین فراز» دارم که برنامه «ایستگاه زنان مستقل» را گذاشت. ما های عزیزی شویم که عالقه ‌ توانستیم باعث توانمندسازی خانم های آموزش را نداشتند. افتخار ‌ داشتند؛ اما توان پرداخت هزینه ها مشغول به کار هستند، استقالل دارند و ‌ کنم که خیلی از آن ‌ می ایستند. ‌ روی پای خودشان می چه شد به فکر انجام پروژه «سیمای تو معماری ایران» افتادید؟ این اولین پروژه ما نبود. خداروشکر من تیم کاری بسیار خوب و هماهنگی دارم که همین به انجام یک پروژه و خروجی خوب آن کند. به نظر من دنیای هنر انتها ندارد. هنر باید در ‌ خیلی کمک می درون ما جاری باشد و بتوانیم از خالقیت خود استفاده کنیم. رشته تحصیلی من گرافیک است؛ برای همین دوست داشتم جدا از کار شود. زیبایی فقط فرم ‌ میکاپ، اثرهای متفاوتی هم در مجموعه خلق بر نشان ‌ نیست؛ بلکه ترکیبی از فرم و محتواست. بنابراین عالوه توانیم یک مفهومی را هم به بیننده برسانیم. ‌ دادن چهره زیبا، می کنیم. ‌ ها را با همفکری پخته می ‌ ها اتاق فکر داریم و ایده ‌ ما برای پروژه رسانیم و اسمش را ‌ کنیم، آن را به مرحله اجرا می ‌ سپس اتود می و روز جهانی آشتی. 1400 ، گذاریم. مانند گالری یلدا، روز عشق ‌ گالری می ها، دوست داشتیم کارهایمان را رشد دهیم؛ ‌ پس از انجام پروژه رود. ‌ شود و توقع باالتر می ‌ تر می ‌ زیرا ناخودآگاه نگاه انسان وسیع «سیمای تو معماری ایران»، به افتخار هنرمندان عزیز کشورمان خواستیم معمارانی را که برای کشورمان ‌ برای روز معماری بود. ما می اند، به نوعی معرفی کنیم. ما شهرهای مختلف و ‌ زحمت کشیده ها را انتخاب کردیم و راجع به طراحی و معمار ‌ بناهای شاخص آن ها تحقیق کردیم. سپس تصمیم گرفتیم یک سری از نمادهای ‌ آن ها پیاده کنیم و معماری ایران را به تصویر بکشیم. ‌ هارا،رویچهره ‌ آن

درمورد اجرای این پروژه برایمان بگویید. تر بود انتخاب کردیم. سپس راجع ‌ ها برایمان راحت ‌ ما شهرها و بناهایی را که طراحی آن ها را اتود زدیم و بعد روی یک مدل اجرا کردیم. تمام ‌ ها تحقیق کردیم، روی کاغذ آن ‌ به آن آوردیم و خطاها را کم کردیم. ‌ مشکالت کار را قبل از اجرای نهایی در روز اصلی، بدست می هماهنگ با طراحی چهره، طراح مخصوص اکسسوری، طراح نقوش و... نیز داشتیم. درباره موسیقی این پروژه برایمان بگویید. نکته مثبت این پروژه، حضور بانوی هنرمند کشورمان یعنی «خانم مهدیه محمدخانی» هایشان در تمام دنیا اجرا ‌ عزیز بود. ایشان شاگرد استاد شجریان بودند و کنسرت شود. خانم محمدخانی خودشان رشته معماری خواندند و از بانوان فرهیخته و ‌ می هنرمند هستند. ایشان در کنسرت آخرشان در آلمان، شعری به نام «ایران ما» درباره کردیم نزدیک بود. درنهایت ‌ ایران خواندند که بسیار به فضای کاری که داشتیم تولید می ‌. العاده ایشان درباره ایران را روی کلیپ گذاشتیم ‌ صدای دلنشین و شعر فوق

امضای کار شما چیست؟ تواند تشخیص دهد. تمام مخلوقات خداوند ‌ به نظرم امضای کار هر فردی را بیننده می شود. ‌ کنند هم کامال مشخص می ‌ منحصر به فرد هستند و این روی آثاری که خلق می ‌. آید ‌ این امضا از احساس، تفکر، سلیقه، نگاه ما به جهان هستی و وجود درونی ما می گویم که ‌ خورد. من همیشه می ‌ در اجرای کار من، توجه به جزئیات به شدت به چشم می یک ریز آرتیست (میکرو آرتیست) هستم. مریم چه ویژگی خاصی دارد که باعث شده االن به اینجا برسد؟ به نظر من این یک شانس بزرگ و هدیه جهان هستی است که انسان، در مسیر چیزی من تا به حال در هیچ کالس میکاپ حضوری شرکت .‌ که به آن عالقه دارد قرار بگیرد کنیم که به آن ‌ کردم. وقتی کاری را انتخاب می ‌ نکردم؛ اما از سن کم بسیار تحقیق می کنم، ‌ تر است. من بسیار تحقیق می ‌ های آن برایمان راحت ‌ عالقه داریم، پذیرش رنج کنم ‌ گذارم و سعی می ‌ های جدید باز می ‌ سختکوش هستم، مغزم را برای پذیرش ورودی باعث رشد دیگران شوم.

19

www . polmagazine . com

Powered by