POL Magazine No. 23 UK

دکوراسیون خانه تر از همیشه ‌ شیک با واال بازیار

valoo_land

«واال بازیار » با نام مستعار «والو» یک بالگر موفق در حوزه دکوراسیون داخلی و معماری است که فعالیت خود را بنا بر کم با موفق بودن پیج اینستاگرام خود ‌ اش آغاز کرد و کم ‌ عالقه ای ‌ تصمیم گرفت این کار را به صورت حرفه Valooland یعنی تر کردن ‌ انجام دهد. واال در این شماره از پُل، درمورد شیک دکوراسیون خانه با ما صحبت خواهد کرد.

رسند، ‌ قیمت به نظر می ‌ بینیم چقدر لوکس و گران ‌ شان را در اینترنت و مجالت می ‌ های شیک و مرتبی که عکس ‌ اید که خانه ‌ حتما تابه حال به این موضوع فکر کرده ها دقت ‌ بینیم، اما نکاتی در چیدمان و توجه به بعضی جزییات وجود دارد که احتماال به آن ‌ ها و خانه خودمان می ‌ در حالی که گاهی شباهت زیادی بین لوازم آن تر و حتی لوکس به نظر برسد. ‌ توانید دکوراسیون خانه را طوری تغییر بدهید که شیک ‌ ها می ‌ کنیم که با کمک آن ‌ ایم. در این مطلب به چند نکته اشاره می ‌ نکرده

طالیی کمتر ، برنز بیشتر رنگ طالیی اگر به مقدار زیاد استفاده شود ممکن است به جای زیبا کردن فضا تاثیر برعکس داشته باشد. ظروف دکوری، آباژور، شیرآالت، مجسمه و... لوازمی هستند که این روزها با آبکاری رسند، در حالی که نه ‌ طالیی به عنوان اجناس لوکس به فروش می ها گاهی از ‌ تنها یادآور فلز گرات قیمت طال نیستند بلکه جنس آن کنم این وسایل را با ‌ استر و مواد ساختگی است. پیشنهاد می ‌ پلی لوازمی از جنس برنز یا برنج یا حداقل با آبکاری این دو تهیه کنید، زیرا برنج و برنز دو آلیاژی هستند که برای مدت زیادی از گذشته تا امروز رسند. ‌ تر به نظر می ‌ تر و شیک ‌ اند، اصیل ‌ گرفته ‌ مورد استفاده قرار می مولدینگ و گچبری پیش ساخته قطعات طرح گچبری و ابزارهای پیش ساخته از جنس پلی یورتان ها بسیار ‌ به راحتی در دسترس و قابل خریداری هستند و نصب آن توانیم دیوارهای ساده ‌ ساده است. با استفاده از این قطعات می توانیم روی آن ‌ را به یک دیوار نئوکالسیک جذاب تبدیل کنیم. می را رنگ کنیم یا با نصب آن به شکل قاب، جایی برای نصب چراغ دیواری ایجاد کنیم.

شلوغی و به هم ریختگی ممنوع نظم و مرتب بودن را دست کم نگیرید. وسایل اضافی و بدون کاربرد را بدون هیچ نگرانی دور بریزید یا اهدا کنید تا فضای بیشتری برای لوازم کاربردی ایجاد شود، زیرا هر چیزی باید در جای مشخص خود قرار بگیرد تا بیشتر به چشم بیاید. مثال با پر کردن یک طبقه رسد در حالی که ‌ یا قفسه با تعداد زیادی وسیله دکوری، فضا بیشتر نامرتب به نظر می توانیم با کمک چیدمان مثلثی و با استفاده از چند کتاب، شمع و مجسمه، چیدمان ‌ می کتابخانه یا طبقات دیواری را زیباتر انجام دهیم.

60

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by