POL Magazine No. 23 UK

های محصوالت ‌ اولین سرم شب را تولید کرد و امروزه قفسه Estée Lauder سرم 1982 ها هستند؛ اما در سال ‌ ها مملو از آن ‌ زیبایی در تمام فروشگاه انقالبی بزرگ بود. او یکی از اولین Night Repair به نام Estée Lauder تواند خود را در شب ‌ کسانی بود که متوجه شد پوست به بهترین وجه می شناسیم) بهتر ‌ ترمیم کند و یک بافت سبک (آنچه اکنون به عنوان سرم می تواند به عمق سطح پوست نفوذ کند تا به ترمیم آن کمک کند. همچنین ‌ می ای به سبک داروسازی ‌ اولین شرکتی بود که از یک بطری قهوه Night Repair برای کمک به محافظت از مواد فعال فرمول استفاده کرد.

از طرفی او با تمام افراد استخدام شده رو در رو مالقات کرد. حتی زمانی که خواست ‌ می Estée Lauder شرکت کوچک او به یک شرکت بزرگ تبدیل شد، کنم؛ من به ‌ ها نگاه نمی ‌ همه کارمندان را بشناسد و گفت: «من به رزومه آن کنم. تصمیم من بر اساس یک واکنش شیمیایی است!». ‌ ها نگاه می ‌ آن همیشه به قدرت زنان باور داشت. او یک شعار معروف Estée Lauder اندازی ‌ نهایت خود آگاه باشید.» و زمانی که برند خود را راه ‌ داشت: «از توانایی بی کرد، از این شعار استفاده کرد و در دورانی که تعداد کمی از زنان در خارج از خانه کردند، صنعت زیبایی را زیر و رو کرد. ‌ کار می های نوین در تحقیق و ‌ استفاده از فناوری Estée Lauder یکی از نقاط قوت ای از زیربرندها را ‌ توسعه محصوالت آرایشی است و به مرور زمان مجموعه Clinique ، MAC Cosmetics ، Bobbi نیز تحت پوشش خود دارد؛ از جمله المللی نیز ‌ همچنین در بازارهای بین Estée Lauder . برند Origins و Brown کند. ‌ حضور قوی دارد و محصوالت خود را در سراسر جهان عرضه می

(خوشبو کننده بدن) را نیز تغییر fragrance او همچنین مسیر صنعت 1953 را در سال Youth-Dew Bath Oil داد. قبل از اینکه او روغن حمام و فقط برای ‌ بسازد، برای زنان غیرممکن بود که برای خود خوشبو کننده بخرند به عنوان Youth-Dew شد؛ اما با فروش ‌ های خاص استفاده می ‌ مناسبت به زنان اجازه داد تا برای خود خوشبو کننده Estée Lauder روغن حمام، بخرند و هر زمان که دوست داشتند از آن لذت ببرند.

37

www . polmagazine . com

Powered by