POL Magazine No. 23 UK

farabeautylovers

بخش و ارزشمند ‌ کنم؛ اما برایم لذت ‌ هنوزم به اصطالح از جیب هزینه می است. بزرگترین چالش زندگی من این است که مدام در حال ضرر است و از فرا ام تا این ایستگاه پا برجا بماند و تا جایی که ‌ کویینو…کمکگرفته ‌ بیوتی و بیت کنم تا با افتخار روی پای خود بایستند. ‌ بتوانم، به زنان این سرزمین کمک می

در ایام کرونا، پدرم مریض بود و منتظر پیوند ریه بودیم و من شیراز بودم؛ اما کردند. اینجا بود که پدرم گفت:« مشکل تو خیر ‌ همسر و پسرم دبی زندگی می بودن بیش از حد است؛ حتی در خانواده و این افراط اصال خوب نیست و آوری. جای دادن ماهی، ‌ ها را محتاج بار می ‌ شود و آن ‌ باعث بد عادت شدن می ها ماهی گیری یاد بده.» ‌ به آن های حوزه زیبایی از جمله مریم رهنما، ‌ در نهایت بیست نفر را با کمک برترین ای و کسانی که در حوزه کاری خود به نام هستند، آموزش دادیم ‌ سمیرا حمزه و ایستگاه زنان مستقل را تاسیس کردیم. خیلی مثبت بود، تعداد بسیار باال نفر ۲۰ کردم. سپس این تعداد ‌ میلیون تومان تبلیغ می ۳۰۰ بود و ماهانه شاید نفر رسانده بودم؛ اما متاسفانه وقتی که موقع پخش ۸۰ را افزایش داده و به نفر رسید، پدرم فوت شد. آن یک سالی که پدرم از دنیا رفتند، خیلی ۸۰ این کردم. فرا بیوتی را به نروژ نمایندگی ‌ سال بدی برای من بود و من هیچ کاری نمی دادم و در ایران به یک خانم بسیار موفق سپردم و در دبی هم یک نمایندگی ها دادم. بعد از آن یک لینکی در اینستاگرام قرار دادم که ‌ به یکی از فروشگاه هزار ۸ خواهد به استقالل برسد؟حدود ‌ چند نفر از شما مشکل مالی دارد و می هایشان را گفتند. آنجا بود که پیج ایستگاه زیبایی و ‌ نام کردند و الین ‌ نفر ثبت زنان مستقل را از هم جدا کردم. خواست برای پدرم کاری کنم که خیر بودن را یاد من داده بود. به این ‌ دلم می نتیجه رسیدیم برای اینکه اساتید هم ضرر نکنند، آموزش را آنالین کنیم و به جای اینکه استاد هر الین یک نفر باشد، پنج استاد بگیرم و برایشان تبلیغات المللی، یک استاد مشهد، اصفهان و ‌ کنم. یک استاد تهران، یک استاد بین برداری کردن و در نهایت وب سایت را ایجاد ‌ اهواز. بعد از آن شروع کردیم فیلم کنم هشت الی نه ماه زمان برد. شهریور پارسال بود که یک ‌ کردیم و فکر می هزار ۹۹۹ هنرجو ثبت نام کردند، هزینه آموزش ۱۲۰۰ روز وب سایت را باز کردم و تومان بود. به خاطر شرایط اینترنت، پشتیبانی یک ساله و در کنار آن هزینه ای هنرجوها ‌ حرفه ‌ افراد پشت سایت، کارمندان و … همچین تقاضا مدرک فنی ها زیاد شود و وارد یک ضرر گسترده شوم. از طرفی برای ‌ باعث شد هزینه اخذ مدرک هنرجویان نیاز به یک لوکیشن بود. در نهایت هر طور بود مجوز ام منطقه اندرزگو تاسیس ‌ را دریافت کردم و یک فضایی در اطراف خانه پدری کردم و کارمندان را آنجا آوردم؛ اما بابت اینترنت، چهار ماه فعالیت نکردیم.

میلیونفالوور دارید.اینعددچقدر برایتانمهماست؟ 5 / 2 شمادرحالحاضر میلیون برای من یک عدد است و من هیچ وقت از فالورهایم استفاده ۲.۵ ام. ‌ نکرده تان را به خاطر دارید؟ ‌ ترین تجربه و چالش کاری ‌ سخت ترین تجربه و چالش کاری برای من ‌ تر اشاره کردم، سخت ‌ همانطور که پیش همان آکادمی زنان مستقل بوده است که همچنان در حال دست و پنجه نرم کردن هستم. تان که به آن مفتخر هستید چه بوده است؟ ‌ ترین هایالیت زندگی کاری ‌ مهم ترین هایالیت زندگی من آکادمی زنان مستقل، ایستگاه زیبایی و فرا ‌ مهم بیوتی است. تاثیرگذارتر ین فرد و بزرگتر ین مشوق نازنین در زندگی کیست؟ برم که ‌ تاثیرگذارترین افراد برای من، زنان موفق ایرانی هستند. آنقدر لذت می های زندگی من تمام افراد ‌ ترین مشوق ‌ انگار خودم و یا خواهرانم هستند. بزرگ خانواده من هستند. تمام کارهای من همیشه به همراه خواهرانم سوگند و آیدا بوده است.

20

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by