POL Magazine No. 23 Canada

شش تجربه منحصر به فرد در کانادا که باید حداقل یک بار آن ها را امتحان کنید

فریبش معروف ‌ های طبیعی خاص و دل ‌ کشور زیبای کانادا، به جاذبه های تفریحی دیگری هم در ‌ های طبیعی، گزینه ‌ است. به غیر از جاذبه کند یا به آن سفر ‌ کانادا وجود دارند که هر کس در این کشور زندگی می فعالیت ۶ ها را تجربه کند. در ادامه با ‌ کند، باید حداقل یک بار آن ‌ می تفریحی در کانادا آشنا خواهید شد که ارزش حداقل یک بار امتحان کردن را دارند.

پارو بزنید Lake Louise در اید، حتما آن را در ‌ کننده در آلبرتا نرفته ‌ اگر هنوز به این دریاچه خیره لیست خود قرار دهید. رنگ مسحور کننده این دریاچه از طریق خرده کنند و این رنگ ‌ شود که نور خورشید را جذب می ‌ هایی ایجاد می ‌ سنگ دهند. ‌ به آن معروف است، بازتاب می Lake Louise ای را که ‌ فیروزه های ‌ وقتی به این دریاچه رفتید، حتما یک قایق کرایه کنید و روی آب تان را تجربه ‌ آرام آن پدال بزنید. مطمئنا یکی از بهترین لحظات زندگی خواهید کرد.

بروید CN Tower به باالی معموال همه مردم دنیا، تورنتو را با برج معروفش، یعنی آید که از این جاذبه ‌ شناسند. آیا دلتان می ‌ می CN Tower توانید به ‌ می CN Tower معروف کانادا دیدن نکنید؟ در رستوران گردان بروید، شهامت خود را بسنجید و در لبه برج راه بروید و یا از باالی برج، منظره شهر تورنتو را از وسط آسمانتماشاکنید.

14

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by