POL Magazine No. 23 USA

The Wolf of Wall Street 2013

های ‌ کند. این فیلم فراز و نشیب ‌ تر می ‌ بخش ‌ سازی دنیای واقعی است که آن را بسیار الهام ‌ کل داستان فیلم تصویر واقعی Wall Street دهد. انرژی و ذهنیت فروش او شما را به ‌ را به عنوان یک کارآفرین نشان می Jordan Belfort کنید که کارآفرینان موفق همیشه آماده فروش هستند؛ اما از ‌ برد. در این فیلم این نکته را به خوبی لمس می ‌ می طرفی یک کارآفرین نباید حریص و خودخواه باشد.

The Founder 2016

Pirates of Silicon Valley 1999 این فیلم داستان چگونگی پیدایش های فناوری، یعنی مایکروسافت ‌ غول دهد. این ‌ و اپل را به شما نشان می Fire in the فیلم که بر اساس کتاب Valley: The Making of the Personal ساخته شده است، به بررسی Computer چگونگی رقابت بین استیو جابز و بیل ها اولین ‌ پردازد. اینکه آن ‌ گیتس می اند و همچنین ‌ کامپیوترها را به ما داده العاده (نه تنها روی دو برند ‌ تأثیری فوق بسیار موفق خود؛ بلکه روی کل جامعه) اند. بله، این فیلم واقعا سرگرم ‌ داشته کننده و البته آموزنده است.

را روایت Ray Kroc این فیلم زندگینامه بنیانگذار مکدونالد، ایدر جهان ‌ ترین فست فود زنجیره ‌ کند که ایده ایجاد بزرگ ‌ می وجود دارد، Ray Kroc هایی که پیرامون ‌ را دارد. علیرغم جنجال ای بزرگ ‌ داستان فیلم یک درس ضروری را به هر کسی که ایده آموزند این است که ‌ دهد. درسی که مردم می ‌ در سر داردیادمی برای موفقیت، باید آماده باشند تا خارج از چارچوب فکر کنند.

Glengarry Glen Ross 1992

هر کس که در یک محیط کارآفرینی پرفشار کند، باید این فیلم را تماشا کند ‌ کار می که تالش فروشندگان در دنیای امالک و کند و بر اساس ‌ مستغالت را بررسی می ای که برنده جایزه شده بود، ‌ نمایشنامه ساخته شده است. تماشای فیلم با نشان دادن وضعیت بد فروشندگان و فشاری که با آن مواجه هستند، به عنوان یک انگیزه کند. متاسفانه فشار زیاد، در نهایت ‌ عمل می منجر به از بین رفتن حرفه این فروشندگان های بقا را برای ‌ شود. این فیلم تاکتیک ‌ می موفقیت در یک محیط فروش پُر فشار دهد. ‌ آموزش می

71

www . polmagazine . com

Powered by