POL Magazine No. 23 USA

چرا باید کمد لباس کپسولی داشته باشید؟ اید؟ مغز ما فقط ‌ در مورد خستگی تصمیم شنیده ‌ آیا چیزی خستگی کمتر: ریزی شده است. پس از ‌ گیری تعداد معینی در طول روز برنامه ‌ برای تصمیم کنیم. داشتن ‌ گیری بیشتر تالش می ‌ شود و ما برای تصمیم ‌ آن، خسته می ها به ‌ های کمتری دارید، آن ‌ کمد کپسولی به این معنی است که شما لباس ها را دوست دارید. بنابراین وقتی صبح ‌ شوند و همه آن ‌ خوبی با هم ست می تر است و ‌ پوشید برایتان آسان ‌ شوید، انتخاب لباسی که برای روز می ‌ آماده می کند! ‌ تان نمی ‌ گیریخسته ‌ تصمیم کند! ‌ جویی زیادی می ‌ داشتن یک کمد لباس در زمان شما صرفه زمان بیشتر : شناسید، دقیقا ‌ از آنجا که سبک خود و آنچه برای شما مناسب است را می دانید چه چیزی را باید بخرید. بنابراین رفتن به فروشگاه یا سفارش آنالین ‌ می برنامه تلف ‌ یک لباس فرآیندی سریع است و دیگر زمان خود را برای خرید بی کنید. همانطور که قبال هم گفتیم، وقت خود را با امتحان کردن انبوه ‌ نمی کنید چیزی برای پوشیدن ندارید. ‌ کنید و فکر نمی ‌ ها تلف نمی ‌ لباس

کمد لباس کپسولی خود را درست کنید! اولین قدم برای ایجاد یک کمد کپسولی عالی این است که کمدتان را آنالیز پوشید یا ‌ هایی که به طور مرتب می ‌ کنید. هر لباسی که دارید را بررسی کنید. آن زنید را شناسایی کنید. برای هر لباس از خود بپرسید: ‌ ها دست نمی ‌ هرگز به آن اید، ‌ آخرین باری که این را پوشیدم کی بود؟ اگر چند ماه است که آن را نپوشیده تان گزینه خوبی نخواهد بود. همچنین به این ‌ برای افزودن به کمد کپسولی ها و سبک زندگی شما چیست. این مورد اطالعات ‌ فکر کنید که فعالیت دهد. ‌ پوشید به شما می ‌ ارزشمندی را در مورد نوع لباسی که به طور مرتب می دار هستید؟ آیا کارمند هستید؟ آیا به طور منظم ورزش ‌ آیا شما یک مادر خانه های مشخصی نیاز ‌ کنید؟ بسته به نوع فعالیت خود در طول روز، به لباس ‌ می های مورد ‌ خواهید داشت. هنگامی که به این موضوع فکر کردید، تمام لباس ها را تحلیل کنید. این ‌ عالقه خود را انتخاب کنید و دلیل دوست داشتن آن هایی را دوست ‌ کند تا بفهمید سبک شما چیست، چه رنگ ‌ به شما کمک می هایی موردپسندتان است. ‌ دارید و چه جنس خواهید در ‌ هایی که دارید و نمی ‌ حاال که کمد خود را بررسی کردید، تمام لباس کمد کپسولی بگنجانید را کنار بگذارید. هر چیزی را که دوست ندارید، در پالت تان نیست را کنار بگذارید. ‌ شما نیست یا اصال سبک ‌ های مورد عالقه ‌ رنگ ها به افراد نیازمند، به طور مرتب انجام ‌ لطفا این کار را با فروش و اهدای آن های اصلی را ‌ های مورد عالقه خود، ست ‌ دهید. با توجه به طرح رنگ و سبک شوند. برخی از ‌ انتخاب کنید که همه کاره هستند و به خوبی با هم جور می با ‌ هایی که باید در کمد کپسولی خود داشته باشید عبارتند از تیشرت ‌ لباس رنگ خنثی، شلوار مشکی، یک یا دو جین، ژاکت پشمی و یک لباس ساده توانید یک ‌ توان آن را پوشید. اگر دوست دارید، می ‌ مشکی که به راحتی می هایی باشند که ‌ دار هم اضافه کنید؛ اما مطمئن شوید طرح ‌ یا دو لباس طرح افتند. مثال راه راه گزینه خوبی است. در آخر که ‌ در عرض چند ماه از مد نمی های مورد نیاز خود را انتخاب کردید، کت، کفش و اکسسوری را ‌ تمام لباس کنیم ‌ کنید، توصیه می ‌ فراموش نکنید! اگر در آب و هوای چهار فصل زندگی می ای دور ‌ های فصل را در کمد کپسولی نگه دارید و بقیه را در جعبه ‌ فقط لباس کمد کپسولی مختلف در 4 از دسترس قرار دهید. با انجام این کار شما باید سال داشته باشید.

هنگامی که کمد لباس کپسولی دارید، مجبور نیستید اغلب به انداز: ‌ پس های شما قابل تعویض و همه کاره هستند. این به ‌ خرید بروید؛ زیرا لباس پوشید و دیگر چیزهایی که به طور ‌ ها را چندین بار می ‌ این معنی است که آن هایی هستید که از ‌ خرید. در واقع شما صاحب لباس ‌ مرتب نپوشید را نمی کنید که ماندگاری ‌ گذاری می ‌ های با کیفیتی سرمایه ‌ افتند و روی لباس ‌ مد نمی طوالنی و جنس خوبی دارند. داشتن کمد کپسولی واقعا به معنای استرس کمتر در زندگی استرس کمتر : آیند استرس داشته ‌ هایی که به تن شما نمی ‌ است. الزم نیست برای لباس های ‌ باشید. همچنین به مرتب کردن و نگهداری کمتری نیاز است؛ زیرا لباس کنید، ‌ کشی می ‌ روید یا اسباب ‌ کمتری دارید. از طرفی وقتی به مسافرت می بندید. به خاطر این دالیل، باید همین امروز به فکر ‌ تر می ‌ ها را راحت ‌ چمدان ساخت کمد لباس کپسولی باشید!

61

www . polmagazine . com

Powered by