POL Magazine No.18 USA

المللی ‌ عنوان یک معمار و طراح به جامعه بین ‌ چطور توانستید خودتان را به معرفیکنید؟ عنوان ‌ المللی به ‌ تر از آن هستم که بگویم خودم را به جامعه بین ‌ من کوچک کنم که ‌ معمار معرفی کرده باشم. تا جایی که ممکن است تمام تالشم را می های قابل قبول همکاری داشته باشم. ولی برای شروع مثل ‌ به نوعی با پروژه بقیه معمارها در مسابقات معماری شرکت کردم و با کارفرماهای خار ج از ایران های تجاری این ‌ شروع به فعالیت کردم و در مورد برند همستاد یکی از پروژه مترمربع طراحی و اجرا کردم و بدینوسیله 20،000 مجموعه را در دبی به وسعت منجر به ادامه همکاری با این مجموعه شد. اید؟ ‌ الملل گرفته ‌ تا به حال چه جوایزی هم در ایران و هم در جامعه بین ھای معماری در دانشگاه شھید بھشتی، جایزه بانوی کارآفرین در ایران ‌ جایزه و جایزه بانوی جوان کارآفرین در ترکیه را دریافت کردم سبککارتانچیست؟ سبک کار من بیشتر مدرن و نئوکالسیک است. اما کارھای کالسیک را ھم دهم. ‌ انجام می

تان چه بوده؟ ‌ مهمترینهایالیتزندگیكاری ترین قسمت زندگی من وقتی بود كه كارم از ایران فراتر رفت و به صورت ‌ جذاب المللی برای من خیلی جذاب است، چون با ‌ المللی شد. تجربه كار بین ‌ بین ھای مختلف آشنا شدم و این موضوع باعث شد که ‌ ها و فرھنگ ‌ سلیقه تری از مردم در ذھنم ‌ انداز بزرگ ‌ دیدگاهم در زندگی وسعت پیدا کند و چشم داشته باشم. الگوهایتان در این حرفه چه كسانی هستند؟ پسندم و هر ‌ . من به عنوان معمار تکنیک کار ایشان را بسیار می Zaha Hadid اثری که خلق کرده به نظر من یونیک و ماندگار است. برید؟ ‌ ترین بخش شغل شما چیست و از كدام لحظه بیشتر لذت می ‌ جذاب جذاب ترین قسمت شغل ما خلق ایده و اسکچ اولیه است و همچنین بازی های کارم ‌ شود من به دنیای کودکی سفر کنم و از ساعت ‌ ها که باعث می ‌ با رنگ لذت ببرم.

هلیا چه ویژگی خاصی دارد كه باعث شده امروز یک بانوی موفق باشد؟ شاید تنھا وجه تمایز من با دختران دیگر ویژگی نترس بودن است. وقتی كاری دهم و تا وقتی به آن هدف نرسیدم، رهایش ‌ خواهم حتما انجامش می ‌ را می ترین چیزی كه در زندگی من وجود دارد استمرار است. شاید ‌ کنم. مھم ‌ نمی ھای بیش ‌ ھا همه دلمان بخواهد به واسطه جوانی خوشگذرانی ‌ خیلی وقت ام را تنظیم ‌ از حد داشته باشیم، ولی من از ھجده سالگی به بعد برنامه زندگی کردم و مثل بقیه زندگی نكردم. ھر روز آموزش دیدم و سعی كردم که ھر روزم ھای استراحتم را صرف آموزش کردم. پس استمرار ‌ بھتر از دیروزم باشد. زمان و نترسیدن من را متمایز كرد.

53

POL Magazine

Powered by