POL Magazine No.18 USA

چه شد سراغ مدلينگ رفتيد؟ اولين بار چه كسی به شما گفت برای اين كار ايد؟ ‌ ای گذرانده ‌ مناسب هستيد؟ آيا برای مدلينگ دوره شوهایی بود که در دوران نوجوانی ‌ ها و فشن ‌ کنم تاثیر فیلم ‌ راستش فکر می هایی ‌ كه از طریق فیلم Beauty Pageant کردم، خصوصا عالقه به ‌ دنبال می ها آشنا شدم. اولین بار یکی از دوستانم که ‌ با آن Miss Congeniality مثل عکاس بود، از من خواست تا مدلش شوم و اتفاقا همان عکس من در یکی المللی، عکس روز شده بود. جهت آماده شدن برای مراحل ‌ های بین ‌ از سایت ، یک مربی از کشور هند، داشتم. Beauty Pageant رقابت های چند سال است که از ايران مهاجرت كرديد و چرا؟ ام. پیشتر، شش ماه در مسکو ‌ کمتر از یک سال است که مهاجرت کرده ، آنجا بمانم. اما به علت PHD زندگی کرده بودم و قرار بود برای گذراندن دوره ی وابستگی احساسی به خانواده، به ایران بازگشتم. یک سال و نیم از بازگشتم گذشته بود که دوباره تصمیم به مهاجرت گرفتم و با توجه به نزدیکی به ایران وآمد دوستان و خانواده، کشور ترکیه را انتخاب کردم. ‌ بودن رفت ‌ و راحت

تان در يك سال اخير چه بوده؟ ‌ مهمترينهاياليتزندگیكاری ترین سال زندگی من بوده است. از مهاجرت ‌ یک سال اخیر، تا به حال پرحادثه هایی که ‌ و شرکت در رقابت دختر زمین گرفته تا کار جدید و چاپ شدن مقاله برایشان بسیار زحمت کشیده بودم. تان برای حفظ تناسب اندام و زيبايی پوست چيست؟ ‌ روتين روزانه کنم و همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده ‌ طور کلی خیلی کم آرایش می ‌ به کنم. در ‌ کنم حتما قبل از خواب پوستم را پاک می ‌ کنم. زمانی که آرایش می ‌ می بار ‌ کنم و هر چند وقت یک ‌ های مختلف پوست استفاده می ‌ خانه از ماسک کردم و در رشته شنا، ‌ دهم. از کودکی ورزش می ‌ پاکسازی پوست انجام می هم Aerial Dance های دیگری چون تنیس، پاتیناژ و ‌ ای هستم. ورزش ‌ حرفه ها در چند ماه اول مهاجرت دچار تغییرات ‌ ام. البته تمام این روتین ‌ انجام داده اساسی شد، همانطور که در اوایل مهاجرت ممکن است برای هر شخصی رخ دهد. مهم این است که در اولین فرصت، دوباره به همان سبک زندگی سالم بازگردیم.

بيشتر شبيه پدرتان هستيد يا مادرتان؟ خانواده چطور در اين مسير حمايتتانكردند؟ ها هستم، هم از نظر ظاهری و هم اخالقی. ‌ کنم شبیه هر دوی آن ‌ فکر می همیشه مهر و محبت و حمایت خانواده در زندگی فردی من نقش مهمی اند. یک ‌ داشته و خوشحالم که از کودکی تا به حال، همیشه همراهم بوده خواهر بزرگتر دارم که بهترین دوست و حامی من است. در واقع حمایت ها ‌ ام، بوده است. آن ‌ خانواده من، همان احترام به آنچه خودم عالقه داشته هایم در زندگی اعتماد ‌ وقت من را از تصمیمی باز نداشتند و به انتخاب ‌ هیچ داشتند.

44

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by