POL Magazine No.18 USA

چند سال است در شاخه طراحی لباس فعالیت دارید؟ شود ‌ فعالیتم در حوزه طراحی محدود به همان یکی دو سال اول مهاجرت می که برند لباس خودم را داشتم. در حال حاضر گاهی فقط برای خودم یا نزدیکانم کنم و یا اینکه با همکاری برندها برای ‌ دوزی می ‌ به همراه خیاط، شخصی

کنم. ‌ مراسماتلباسطراحیمی از برند لیاراج برایمان بگویید؟

لیاراج را قبل از مهاجرت به همراه یکی از دوستان نزدیکم تاسیس کردیم. دنیای طراحی و پارچه خیلی شیرین است. به خصوص در ایران، فضای بازار، کنی برای کسی ‌ تنوع پارچه و دنیای مد. این که بدانی محصولی که تولید می نماید، ‌ کند و کسی را خوشحال می ‌ که آن را خریداری کرده، ایجاد خاطره می خیلی زیباست. ولی چون از ایران دور بودم و کرونا پیش آمد و سفر به ایران پذیر نبود، مجبور شدیم فعالیتمان را قطع کنیم. مطمئن هستم در ‌ کال امکان گیرم. ‌ تر از سر می ‌ تر و جدی ‌ ای ‌ آینده نه چندان دور، کار را خیلی حرفه کنید؟ ‌ روزانه چقدر زمان برای اینستگرام و یوتوب صرف می دانم چه قدر، اما تولید ‌ کنم جواب این سوال را باید با خیلی بدهم. نمی ‌ فکر می گیرد. ‌ بر است و عمده وقت من را در روز می ‌ محتوا در چند پلتفرم خیلی زمان گذارم. گاهی ‌ برای یوتوب، اینستگرام و کانال تلگرام به صورت جداگانه زمان می گوید که چه قدر کارتان آسان است، اما واقعا این طور ‌ آید کسی می ‌ پیش می نیست. اینکه محتوایی تولید کنی که برای مخاطب جذاب باشد، کیفیت داشته باشد و تکراری نباشد، واقعا سخت است.

سال آينده در دنیای کاری كجا باشيد؟ ٥ دوست داريد کنم یک زن تاجر موفق باشم. ‌ ساله است و فکر می ۳۱ در پنج سال آینده، هلیا ها ‌ ام را در پروژه ‌ های مورد عالقه ‌ کنم. عکاس ‌ المللی کار می ‌ با برندهای بین ام ‌ ها و رویدادهای مهم فشن شرکت خواهم کرد و کمپانی ‌ بینم. در ایونت ‌ می وقت قابل ‌ بینم. البته زندگی هیچ ‌ را در جایگاه خوبی در مارکت جهانی می بینی نیست، اما دوست دارم خودم را در آن سطح ببینم. ‌ پیش بيشتر شبيه پدرتان هستيد يا مادرتان؟ خانواده چطور در اين مسير حمايتتانكردند؟ کنم از لحاظ چهره شبیه هر دو هستم. گرچه در این چند سال اخیر ‌ فکر می شباهتم به مادرم بیشتر شده است. از لحاظ شخصیت بیشتر شبیه پدرم ام نبود، حتی نزدیک به جایگاه ‌ های خانواده ‌ کنم اگر حمایت ‌ هستم. فکر می تر از اکثر جامعه ‌ ام همیشه در برخورد با مسائل متفاوت ‌ امروزم نبودم. خانواده عمل کردند. من با پدر و مادر و برادرم رابطه بسیار صمیمی دارم. در خیلی از کنم. ‌ ها تشکر می ‌ ها من را راهنمایی کردند، همین جا از آن ‌ گیری ‌ تصمیم تان چه كسی بوده است و چرا؟ ‌ تاثیرگذارترين شخص در زندگی ام مادرم بوده و هست. قسمت بزرگی از ‌ تاثیرگذارترین شخص در زندگی نفس و شخصیت امروزم را مدیون مادرم هستم. از نوجوانی به ‌ اعتماد به های خوب ‌ آرامی من را وارد جامعه کرد. در سن شانزده سالگی در یکی از خیریه عنوان نیروی انتظامات در چند ایونت همکاری کردم. ‌ ایرانداوطلبشدموبه سپس وارد فضای کاری شدم. در سن هفده سالگی در فروشگاه کادویی یکی از آشنایان کار کردم و سال بعد به عنوان معلم زبان انگلیسی در موسسه ایرانمهر مشغول به کار شدم. مادرم، من را درست مثل خودش کامال مستقل بار آورد و اجازه نداد احساس کنم وابسته به کسی هستم.

ترین محتوایی که تولید کردید چه بود؟ ‌ پُرمخاطب ای به نام «هلیچینو» بود که در ‌ ترین برنامه در کانال یوتوبم، برنامه ‌ پُرمخاطب المللی است. هر قسمت یک مهمان به همراه ‌ رابطه با آشپزی غذاهای بین های استایل همیشه ‌ گپ و گفت و امتیاز داشت. در اینستگرام هم پست بیشترین مخاطب را داشتند. کنند؟ ‌ خودتان را جای فالورهایتان بگذارید، به نظرتان چرا مردم شما را فالو می کنم به دلیل این است که خودم هستم و خیلی راحت و ساده با ‌ فکر می مخاطبانم ارتباط گرفتم.

33

POL Magazine

Powered by