POL Magazine No.16 Canada

هایی برای ادیت عکس دارید؟ ‌ روی موبایلتان چه اپلیکیشن کنم. ‌ . البته من روی گوشی عکس ادیت نمی Adobe Lightroom

از برترین خصوصیات من جسور بودن است. در اعتقادات من، نه وجود دنبال ‌ شوم و همیشه به ‌ ندارد. همه چیز شدنی است. هرگز یک جا بند نمی خلق کردن چیزهای جدید هستم. دوست دارم خودم را به چالش بکشم.

کنید؟ ‌ روی کامپیوتر کدام برنامه ادیت را بیشتر استفاده می کنم. ‌ استفاده می Adobe Photoshop افزار ‌ روی کامپیوتر بیشتر از نرم

تان در این کار چیست؟ ‌ ترین چالش ‌ بزرگ شوم، انتخاب مدل، پیدا ‌ هایی که در این حرفه با آن روبرو می ‌ ترین چالش ‌ بزرگ کردن لوکیشن مورد نظر و چیدمان درست و منظم تیم است.

وب سایت عکاسی مورد عالقه شما کدام است؟ . Vogue و مجله GQ مجله

ترین درسی که در طول زندگی گرفتید چیست؟ ‌ گ ‌ بزر ام این بود که فهمیدم باید همان کاری که فکر و ‌ ترین درس زندگی ‌ بزرگ داند را انجام دهم. ‌ احساسم درست می

المللی را دوست دارید؟ ‌ کار کدام عکاس بین پسندم. ‌ هنرمندی است که کارهایش را بسیار می Steven Klein

ترین آرزوی مسیحا چیست؟ ‌ بزرگ های ‌ ترین کمپانی ‌ ای ‌ ترین و حرفه ‌ از بزرگ ‌ ترین آرزویم این است که یکی ‌ مهم مُد و مدیا را در جهان داشته باشم.

این شغل چه چیزهایی را در شما تغییر داد؟ این شغل باعث شد تا با تفکر درونی و احساساتم اثری را خلق کنم.

منابع الهام شما برای این شغل چه چیزهایی هستند؟ ها و ‌ ها منابع خوبی برای دریافت الهام هستند. من از عکس ‌ ها و فیلم ‌ عکس گیرم. ‌ بینم الهام می ‌ هایی که می ‌ فیلم های اصلی شغل شما در ایران و خار ج از ایران چیست؟ ‌ کنید تفاوت ‌ فکر می و نبودن حد ‌ تفاوت عکاسی کردن در داخل و خارج از ایران در احساس راحتی و مرز و محدودیت است. آیا عکاسی حرفه اصلی شماست؟ مشغول ‌ من است. در مرحله دوم به کار طراحی داخلی ‌ بله عکاسی حرفه اصلی هستم. برایمان بگویید. B1 درباره رشد سریع آموزش در بستر آنالین و حضوری است. ما در ایران B1 هدف دانند باید از ‌ در این راستا کمبودهایی داریم. دیزاینرها و طراحان نوپا نمی ها متصل شوند. در ‌ ها و کمپانی ‌ کجا شروع کنند و از چه طریقی به شرکت دانند چطور باید وارد این کار شوند. چطور ‌ واقع عالقمندان به این حرفه نمی سازی ‌ در حال آماده B1 باید آموزش ببینند و این موارد را یاد بگیرند. ما در ای هستیم تا بتوانیم این افراد را به طور درست هدایت کنیم، تا ‌ مجموعه ای درست آموزش ببینند و وارد بازار کار شوند. ما در این مجموعه ‌ به شیوه ای در تالش هستیم تا به رویداد آموزش افراد ‌ نگری و یک تیم حرفه ‌ با آینده روزترین تجهیزات برودکست در سطح ‌ با داشتن به B1 نوپا بپردازیم. گروه کشور امکان تولید و پخش محتوای ویدئویی را با بهترین کیفیت فراهم 500 ای به وسعت ‌ کرده است. همچنین با در اختیار داشتن استودیوی حرفه ترین تکنولوژی روز دنیا، دو ویدئو وال ‌ متر مربع، دوربین و مجهز به پیشرفته استودیویی، تجهیزات نور و صدا و همچنین عوامل تولید مجرب در تالش است گامی موثر در راستای آموزش و پیشرفت این صنعت نوپا بردارد.

تان در زمان آزاد چیست؟ ‌ سرگرمی ها و اماکن ‌ خوانم. همچنین بازدید از موزه ‌ من در زمان آزاد معموال کتاب می را نیز دوست دارم. ‌ تاریخی

ای هستند و آینده ‌ های زیادی کار کردید، کدام یک به نظرتان حرفه ‌ با مدل کاری خوبی دارند؟ های زیادی را وارد بازار کردم و آموزش دادم. با چند ‌ من در این چند سال مدل به عنوان مثال برخی از عزیزانی که در کارشان بسیار خوب .‌ تایی هم کار کردم ام، مصطفا ابدنی، ‌ هستند و در این زمینه فعالیت دارند و من با ایشان کار کرده آرش قصیری، محسن حسنی، سهند سمرقند، امیر سام و… هستند.

کنند چیست؟ ‌ نظر شما درباره عکاسانی که در چندشاخه کار می به نظر من در یک ‌ کنند، خوب است. ولی ‌ اینکه در چند شاخه عکاسی کار می خط کار کردن بهتر است.

ها چه اثری بر کار شما داشته و خواهد ‌ به نظر شما دوران کرونا و محدودیت داشت؟ های عکاسی خیلی هم بیشتر شد. چون بستر آنالین قوی شد و مردم ‌ پروژه هایم این بود خدای نکرده برای تیم ‌ به فروش آنالین روی آوردند. نگرانی همکاران اتفاقی نیفتد.

پیامی برای مخاطبان پُل دارید؟ ای انجام بدهید. ‌ همیشه بهترین را به وجود بیاورید و کار حرفه

نظرتان درباره مجله پُل چیست؟ کنند. ‌ روندی رو به جلو حرکت می ‌ ای که با ‌ ای با افراد حرفه ‌ یک مجموعه حرفه

بهترین خصوصیات مسیحا چیست که باعث شده انسان موفقی باشد؟

23

POL Maga z i ne

Powered by