POL Magazine No.16 Canada

الگوی سحر برای خوانندگی کیست؟ ماهی موسیقی ایران، بانو گوگوش. ‌ تواند باشد جز شاه ‌ چه کسی می هنری از نظر زمانی زندگی کند؟ ‌ سحر دوست دارد در چه دوره

هایی مانند خانم گوگوش و ‌ خواهد به قبل از انقالب بازگردم و در کنار خواننده ‌ دلم می سازانی که آن دوران ‌ تر بود و آهنگ ‌ رامش کار کنم. چون آن موقع موسیقی ایران غنی ام؛ چون سبک من ‌ کنم دیر به دنیا آمده ‌ پسندم. احساس می ‌ کردند را خیلی می ‌ کار می تر است. ‌ هم به آن دوران نزدیک ها سخت اعتماد ‌ اید که شاید دیگران به آن ‌ سراهای خانم بسیار جوانی کار کرده ‌ با ترانه کنند، دلیل این انتخاب چه بود؟ من خیلی اعتقادی به اسم و رسم ندارم، چون کسانی هستند که کارشان خوب اند. من هم اهل ریسک کردن هستم و نتایج خوبی ‌ است اما هنوز شناخته نشده وای و ای جان» را با نیلوفر ‌ ام «ای ‌ شده ‌ های بسیار شنیده ‌ ام. دو تا از آهنگ ‌ هم گرفته عنوان یک خانم موفق بسیار ‌ ام که خیلی موفق بودند. به نیلوفر به ‌ منصوری کار کرده کنم. ‌ افتخار می امضای سحر کدام آهنگش است؟ ای وای!

چیست؟ ‌ تاتوهای دست شما درباره ‌ بی دل، پروانه و لوسیفر. کم سن ‌ سحر، بی ،‌ تا تاتو دارم. همیشه ۵ که بودم به متال عالقه داشتم. اید؟ ‌ خوار شده ‌ چند سال است که گیاه سال. یک فیلم خیلی ناراحت کننده از حیوانات دیدم و آن روز 6 شدم. با خودم ‌ آنقدر گریه کردم که داشتم از ناراحتی خفه می ترین آدمی هستی که بدون عذاب وجدان گوشت ‌ گفتم تو لعنتی خوری. بعد هم قسم خوردم که دیگر گوشت نخورم. چکاپ ‌ می خوار شدن ندارم. حتی چربی خون، ‌ ام، هیچ مشکلی بعد از گیاه ‌ کرده کنم روی سالمت ‌ خونی و مشکالت گوارشی هم ندارم و فکر می ‌ کم خواری کنم، ‌ خواهم تبلیغ گیاه ‌ پوستم هم تاثیرگذار بوده است. نمی است. فقط باید یک سری ‌ خواری از سوتغذیه نمرده ‌ اما هیچ گیاه مواد مغذی را به بدن برسانید.

EY VAY

بهنظرتانمارکتموسیقیایرانیبراینزدیکشدنبهمارکتجهانیبایدچهتغییراتیکند؟ کال باید زیر و رو شود. مارکت ما از نظر مالی خیلی ضعیف است؛ مارکت جهانی توانیم کارهای بزرگ کنیم چون همه چیز به مسائل ‌ گذاری زیادی دارد. ما نمی ‌ سرمایه های جنیفر لوپز داشته باشیم که ‌ توانیم کنسرتی مانند کنسرت ‌ گردد. نمی ‌ مالی بازمی گذاری جرات برگزاری این ‌ آید. کدام کنسرت ‌ رقصنده روی صحنه می ۱۵ در سالنی عظیم با مراسم را دارد؟ از طرفی ما در کشور خودمان نیستیم و حمایت مردم را نداریم. به نظرتان چه فاکتوری به غیر از خوش صدا بودن، باعث شده که شما در مارکت موزیک ایرانی دیده شوید؟ کنم شانس آوردم و خدا هوایم را داشته. به نظرم در سرنوشت من خوانندگی ‌ فکر می اند. من ‌ هایی داریم که زحمت کشیدند اما نتیجه نگرفته ‌ نوشته شده بود. ما خواننده گیرم. مثال ‌ ها الهام می ‌ های قدیمی و اجرا و زبان بدن آن ‌ های خواننده ‌ همیشه از تکنیک کند و کالم و حرکتش همخوانی دارد. ‌ خانم گوگوش روی صحنه، نمایش اجرا می تان رمانتیک است، شخصیت واقعی خودتان چقدر به این ‌ های ‌ فضای بیشتر آهنگ فضانزدیکاست؟ دانم. هنرمند برای اجرایش باید احساسی باشد. ‌ احساسی هستم، رمانتیک را نمی مردم است. مردم چیزهای مثبت و زیبا را ‌ کنم به سلیقه ‌ هایی که انتخاب می ‌ آهنگ دوست دارند.

خواری از ‌ هیچ گیاه است ‌ سوتغذیه نمرده

12

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by