POL Magazine No.18 Canada

مهر های جدید باشید. ‌ نگرانی را رها کنید و به دنبال چالش تر از همیشه به ‌ با پشت سر گذاشتن مشکالت قوی های خالقانه جدیدی ‌ سوی موفقیت گام بردارید. ایده پرورانید و موفق خواهید شد. ‌ در زمینه کاری در سر می از اجتماع نترسید و به سوی موفقیت گام بردارید. شما انرژی مثبتی برای اطرافیانتان به همراه دارید. در شوید، مورد توجه هستید. تالش ‌ جمعی که وارد می اش به شما بازگشت ‌ شما دیده خواهد شد و نتیجه خواهد داشت. در شرایط سخت کنار خانواده وقت صرف کنید و از وقت آزاد خود برای کارهای معوقه استفادهنمایید.

آذر ثبات، پایه و اساس زندگی شخصی و کاری گیرید. در مقابل ‌ شماست. سریع تصمیم می تفاوت نباشید. ‌ درخواستکمکیکدوستبی ‌ حتی شاید این کمک، دلداری و محبت شما باشد. وقت کافی برای کار صرف کنید. نتیجه اینکار را خواهید دید. کمبود استراحت و کار سازد. برای ‌ زیاد شما را از اطرافیان غافل می خوشحال کردن خانواده دست به کار شوید و مهمانی ترتیب دهید. انگیزه و تالش را فراموش توانند ‌ های به ظاهر منفی هم می ‌ نکنید. تجربه آموزنده باشند. از اشباهات خود درس بگیرید و جسور باشید.

آبان کنید. با ‌ افرادی خجالتی، اما بااراده و جدی هستید. با زندگی منطقی برخورد می ای موفقیت دست یافتنی است. ‌ ها در زندگی کاری و حرفه ‌ درآمیختن این خصیصه های آینده آماده سازید. اگر مجرد ‌ شرایط را مدیریت کنید و خود را برای موفقیت هستید، عشق را خواهید یافت. رابطه احساسی جریان یافته شما پُر از آرامش و تواند شما را شارژ نماید. از بودن در کنار خانواده ‌ خوشحالی خواهد بود. سفر می لذت ببرید. به حاشیه توجه نکنید و بر خانواده و کار تمرکز داشته باشید. در روابط های شبانه آماده کنید. دیدارها تازه شده و صمیمیت ‌ دوستانه شانس با شماست. خود را برای دورهمی حاکم خواهد شد. انگیزه را از دست ندهید و استرس را از خود دور کنید.

دی طلب ‌ فردیباارادهاماجاه ‌ هستید. سعی کنید اطرافیان را درک کرده و با صحبت کردن مسائل

را حل کنید. انرژی مثبت درونتان شما را به جایگاه باالتری خواهد کشاند. وقت آن رسیده که به آرامش درونی دست های بسیاری کسب ‌ یابید. همراه با کار و تالش موفقیت خواهید کرد. اما از استراحت کردن غافل نشوید. مراقب سالمتی خود باشید. استرس را از خود دور کنید و روی هدف تمرکز داشته باشید. نگران مشکالت نباشید. همه چیز کنند، ‌ گذراست. خود را رها کرده و از افکاری که اذیتتان می دوری کنید.

بهمن افراد حساسی هستید. در عین حالی که با عقل ‌ کنید و انسان باثباتی هستید، اما ‌ خود کار می گاهی تصمیمات نادرست در زمینه زندگی دهد. تغییر ‌ شخصی تمام مسیر شما را تغییر می برای شما خوشایند نیست و تغییر را دوست ندارید. شما انسانی هستید که در مسیر کنید. خانواده شما را حمایت ‌ خود حرکت می کنند و شما را باور دارند. شکرگزار خداوند ‌ می ای این چنینی باشید. ‌ برای داشتن خانواده نگاهی مثبت به اطراف دارید، این دلیل تمام های شماست. این شما هستید که ‌ موفقیت توانید برای زندگی خود تصمیم بگیرید. ‌ می

اسفند کنند. این در روابط عاطفی و همچنین ‌ شما کوهی از اعتماد هستید. دیگران به آسانی به شما اعتماد می ها به ‌ ارتباطات شغلی برای شما امتیاز مثبت به همراه دارد. از وقت گذراندن با خانواده دریغ نکنید. آن دهد، ولی در اکثر ‌ شما احتیاج دارند. روحیه حساس و اعتمادبنفس باالیتان گاهی کار دست شما می آید، بجنگید. شما حتما پیروز این نبرد ‌ مواقع در جهتی سازنده تاثیرگذار است. با مسائلی که به وجود می نظیر در انتظار شماست. در ارتباط گرفتن با اطرافیان پیش قدم باشید. همه چیز ‌ خواهید بود. آرامشی بی رو به راه خواهد شد، فقط کافیست که بخواهید.

79

POL Magazine

Powered by