POL Magazine No.18 Canada

نکاتی کلیدی برای طراحی اتاق نشیمن

کننـد کـه آن ‌ اتـاق نشـیمن از جملـه فضاهایـی اسـت کـه اکثـر افـراد سـعی می هـای اساسـی یـک ‌ تـوان آن را از جملـه مکان ‌ را بـه بهتریـن شـیوه بچیننـد و می خانــه در نظــر بگیریــم، جایــی کــه قــرار اســت بــا خانــواده و دوســتان دور هــم جمـع شـویم و از حضـور در ایـن مـکان نهایـت لـذت را ببریـم.

ها در کنار وسایل ‌ های مختلفی از بافت ‌ با استفاده از ترکیب توجه به بافت: ها یا ‌ توان جذابیت بیشتری به فضا بخشید. مثال استفاده از فرش ‌ صاف می دار و یا وسایل چوبی که بافت چوب ‌ های بافت ‌ ها با پرزهای نرم، کوسن ‌ قالیچه اند. ‌ را حفظ کرده توانید بهترین ‌ قبال هم گفته شد که با توجه به طبیعت می استفاده از رنگ: های ‌ عنوان رنگ اصلی و رنگ ‌ های رنگی را به دست آورید. رنگ را به ‌ ترکیب های ‌ های رنگی استفاده کنید. طراحی و سبک ‌ عنوان لکه ‌ مکمل یا متضاد را به های نود مثل کرم، ‌ های خنثی یا سیاه و سفید و یا رنگ ‌ مدرن بیشتر از رنگ رود. توجه داشته باشید تعادل را در رنگ و ‌ ای و... به کار می ‌ بژ، نسکافه های زیاد ‌ ای با رنگ ‌ های وسایل و دیوارها رعایت کنید. مثال در کنار کاناپه ‌ طرح های خنثی و یا تک رنگی از مبلمان ‌ های شلوغ دیوارها را ساده از رنگ ‌ و یا طرح های تزئینی مانند گلدان، آینه و آباژور برای ایجاد محیطی ‌ تزیین کنید. از المان دلنشین و جذاب کمک بگیرید.

اولین قدم برای شروع دکوراسيون در یک اتاق نشیمن، انتخاب سبک مورد نظر است که در واقع طرح اصلی برای شروع کار است. انتخاب سبک به ما ها، نوع، مدل و جنس روکش مبلمان، وسایل دکوری، ‌ کند تا رنگ ‌ کمک می ها و هر آن چیزی که در این محیط الزم هست را با فکر و ‌ آویزهای نوری، فرش مجله ۱۴ ها در شماره ‌ ای خاص انتخاب و چیدمان کنیم. در مورد سبک ‌ ایده بندی در ‌ ایم. عالوه بر این مشخص کردن بودجه و اولویت ‌ صحبت کرده ها از عوامل موثر در روند کار است. ‌ انتخاب المان دیگر نکته مهم در طراحی و دکوراسیون توجه به کاربرد فضا است. برای مثال اگر تلویزیون شما در این فضا قرار دارد، کاناپه و مبلمانی الزم است که دارای نشیمنی راحت برای مدتی طوالنی باشد. نکته بعدی توجه به ابعاد اتاق و انتخاب وسایل با سایز مناسب برای این فضا است. برای انتخاب وسیله کاربرد، موقعیت و ویژگی آن را در نظر بگیرید و از شلوغی محیط بپرهیزید.

74

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by