POL Magazine No.18 Canada

بعد مرحله ضبط استودیویی صدا با کیفیت استاندارد قابل ارائه به مخاطبین آماده شده با ‌ های سفارش داده شده و ‌ شود. بعد از آن با آهنگ ‌ عزیز انجام می ریتم تند و شاد و مناسب که اکثرا نوستالژیک هستند، میکس و آماده پخش شود. ‌ می کنید؟ ‌ تانتصور می ‌ ای را برای پادکست ‌ چه آینده مخاطبان بیشتر و فراگیری. ترتیب انتشار اپیزودها به چه صورت است؟

وحید کمال علوی | گردآوری: مهال دیانی

بار است. ‌ ها هر دوهفته یک ‌ ترتیبانتشار اپیزود پادکست شما چه ویژگی منحصر به فردی دارد؟ پرده با اجرای مهرداد رئیسی است. ‌ یک ربع شادی و جوک بی همکاری شما با رادیوجوان چطور شکل گرفت؟

باسالم به همراهان خوب مجله پُل، در ششمین مقاله از «پ مثل پادکست» با میزبان پادکست «بخندیم»، مهرداد رئیسی عزیز، مصاحبه جذابی داشتیم کنیم خواندن آن را از دست ندهید. سالم و ممنون که دعوت ‌ که پیشنهاد می ما را برای مصاحبه با بخش پادکست مجله پُل پذیرفتید.

ای پویان ترابی عزیز و بعد ‌ جوان از برخورد خوب و حرفه ‌ همکاری من با رادیو های مختلف از ‌ شان شکل گرفت و در زمینه ‌ از آن آشنایی با بقیه تیم خوب تلویزیون و ... چند سالی است که ادامه دارد. کنید؟ ‌ های رادیو جوان را گوش می ‌ کدامیک از پادکست های گلوری» و ‌ پادکست «بدانیم» بخاطر اطالعات عمومی خوبش، «قصه بعضی اوقات هم «آریا موویز».

شناسند، اما به رسم همیشه ‌ اگرچه تقریبا اکثر مخاطبین شما را می کنیم تا معرفی کوتاهی از خودتان داشته باشید. ‌ درخواستمی ، دوبلور، مدیر دوبالژ، Glory Entertainment من مهرداد رئیسی، بنیانگذار فارسی زبانان جهان هستم. ‌ های خوب ایران و ‌ مخلص بچه ‌ کارگردان و دادید که ‌ داشتنی به کاراکترها می ‌ شما همیشه در کار دوبله، طنز دوست تر ارتباط برقرار کند. چه شد که به فکر تولید ‌ شد مخاطب راحت ‌ باعث می پادکست طنز افتادید؟ چرا این ژانر را دوست دارید؟ با توجه به مشکالت موجود در زندگی روزمره مردم، مخصوصا ساکنین ایران، همواره پرداختن به طنز و کمدی در آثارم اهمیت داشته و در این پادکست هم با توجه به مخاطبان بزرگسال و محدودتر آن، دستم برای ایجاد طنزی کمی ‌ تر بازتر است. همیشه دوست داشتم در این مبحث ‌ متفاوت ‌ پرده و ‌ بی های خودمانی مطرح ‌ هایی که معموال در جمع ‌ پرده جوک ‌ تابوشکنی کنم و بی شود را طی پادکستی متفاوت، ارائه کنم که با توجه به اقامتم در آمریکای ‌ می من هم فرصت را ‌ نوآور، این امکان فراهم شد و ‌ آزاد، و رادیو جوان پیشرو و غنیمتدانستم. تر است یا دوبله؟ ‌ بخش ‌ تان لذت ‌ تولید پادکست برای تولید هر دو لذت خودشان را دارد، ولی قطعا با توجه به مخاطبین بسیار زیاد سازی آن، ‌ هایزیادتر در آماده ‌ حساسیت ‌ ها و ‌ دوبالژ، ماندگاری بیشتر و سختی تر است. ‌ بخش ‌ دوبالژ فعاللذت شود؟ ‌ محتوای پادکست بخندیم چطور انتخاب می موارد ‌ ها و ‌ ای از جوک ‌ صورت دستچین و گزیده ‌ محتوای پادکست بخندیم به طنز منتشر شده در فضای مجازی انتخاب و با افزودن چاشنی اجرای طنز و شود. ‌ متفاوت، آماده می مان بگویید. ‌ از پروسه تولید پادکست (ضبط، تدوین صدا، انتشار ) برای شود که در بعضی موارد با ‌ پادکست بخندیم، در مرحله اول انتخاب محتوا می تر شدن در عدم استفاده از کلمات بسیار ‌ اعمال تغییرات و کمی قابل قبول خورد. ‌ جذابیت این اتفاق رقم می ‌ رکیک، با حفظ بار طنز و

63

POL Magazine

Powered by