POL Magazine No.18 Canada

شعار مکسدر زندگیچيست؟ .» Be positive مثبت باشید و امید داشته باشید. « بهترين دوست و همراهتان در زندگی چه كسی هست؟

گویم عین ‌ بهترین دوست و همراه در زندگی خودم هستم و این که می حقیقت است، چون در بدترین شرایط خود را دلداری دادم و با خودم صحبت آورم که حرکت کنم و از جا بلند شوم. سعی ‌ کنم. سخت به خودم فشار می ‌ می گویم ‌ کنم در خوشحالی از هر لحظه استفاده کنم و در آن دقیقه با خودم می ‌ می ای که ‌ کنم در آن لحظه ‌ » در لحظه زندگی کن. سعی می Be in the moment « زندگی در حال اتفاق افتادن است، باشم. یک استندآپ کمدین خوب باید چه شخصیتی داشته باشد؟ باشد. طرز فکرش، سبک صحبت کردنش و Orginal و Authentic باید باشد. یعنی به عبارتی باید Authentic و Orginal استایل تعریف کردنش باید خاص خود باشد.

آیا برنامه تور جدید دارید؟ کنم. همه این ‌ هر سال نزدیک به هفتاد شهر مختلف دنیا شو اجرا می ها هم در وبسایت ‌ شود. تمام تاریخ ‌ ها در وبسایت خودم انجام می ‌ ریزی ‌ برنامه توانند پیگیری کنند. ‌ موجود است و دوستان به راحتی می از نظر شمازیباترینشهر جهانکجاست؟ ها در آن وجود دارد. شهری است که کسانی که ‌ شهری است که بهترین قلب هایم در آن ‌ دوستشان دارم در آن شهر وجود داشته باشند. جایی که عشق شهر باشند. همه شهرهای مختلف دنیا زیبایی خاص خود را دارند. من واقعا معتقدم همه شهرهای دنیا زیبا هستند. ترين آرزوی مکس چيست؟ برایمان از آرزوها و روياهایتان بگویيد. ‌ بزرگ روم، احساس کنم بهترین و بیشترین ‌ آرزویم این است که وقتی دارم از دنیا می ام و ‌ ام و به بهترین نحو از وقت خودم استفاده کرده ‌ زحمت خودم را کشیده توانستم فردی باشم که در این دنیا تاثیری گذاشته است و به درد این دنیا و مردم خورده است. تا بتوانم بگویم «من درست زندگی کردم».

مثبت باشید و با امید زندگی کنید

خواهـد در ایـن کار وارد شـود چـه ‌ بـه کسـی کـه بـه اسـتندآپ عالقه دارد و می ای دارید؟ ‌ توصیـه تر شوی و خود را ‌ توانی برنامه اجرا کن تا قوی ‌ کنم تا آنجائی که می ‌ توصیه می توانی موقعیتی ایجاد کنی که اجرا کنی و ‌ پیدا کنی. در هر جایی حتی کوچک، می باید مدام این کار را انجام دهی. اش صحبت كنيد ولی در سواالت ما نبوده؟ ‌ آيا چيزی هست كه بخواهید درباره کنم دیگر سوالی در دنیا نمانده که نپرسیده باشید (خنده). فقط در ‌ فکر می مجله پُل بهترین سواالت دنیا وجود دارد. خیلی گُل هستید. نظرتاندربارهمجلهپُلچيست؟ ها این مجله را پیدا کردند ‌ این مجله خیلی با کیفیت است و خوشحالم بچه توانند با خواندن آن آگاهی بیشتری از هنرمندان ایرانی که دوستشان ‌ و می تری پیدا کنند. ‌ دارند، به دست آورند و اطالعات خیلی صحیح

15

POL Magazine

Powered by