POL Magazine No.17 Canada

هم فقط به دلیل شرایط حاکم در داخل کشور. امیدوارم تعامل بیشتری بین های خارج و داخل ایران شکل گیرد تا بتوانیم تبادل اطالعات ‌ طراحان و مدل بیشتری داشته باشیم.

های شرقی چطور است؟ ‌ المللی به چهره ‌ واكنشدنيایفشنبين همیشه در خارج از ایران برخوردها عالی بوده و از من و دیگر فعاالن ایرانی استقبال زیادی شده است. به نظرتان كدام برند ايرانی استعداد جهانی شدن را دارد؟ ها در چند ‌ کنم به دلیل تحریم ‌ برندهای درسا و نیمانی. به طور کلی فکر می اند ‌ سال اخیر، برندهای خوبی در ایران متولد شدند که واقعا خوب رشد کرده المللی خالی است. ‌ ها در بازارهای بین ‌ و جای آن بزرگ ترين آرزوی سام چيست؟ برایمان از آرزوها و روياهایتان بگویيد. عنوان یکی از برترین برندها در زمینه مد و فشن ‌ به Samsa دوست دارم برند ام ‌ در سراسر دنیا شناخته شود. همچنین برای مردم سرزمین و خاک پدری المللی بدرخشند و دیده ‌ های بین ‌ کنم که همیشه در همه صحنه ‌ آرزو می های سرزمینم کمک کرده ‌ شوند. آرزو دارم روزی بتوانم در کشور خودم به بچه و آموزش دهم و اطالعات خود را به دستشان برسانم.

ترين موقعيتی كه در زندگی در آن قرار گرفتيد چه بوده؟ ‌ سخت من با تالش بسیار زیاد توانستم جایگاه فعلی خود را به دست آورم. روزهایی شدم و دیگران در مسیر راهم سنگ ‌ بود که من نیز خسته و ناامید می انداختند، اما برای رسیدن به اهدافم راسخ و مصمم بودم و شبانه روز تمام ‌ می ام دست پیدا کنم. ‌ تالشم را کردم تا به جایگاه فعلی خبرند؟ ‌ به نظرتان چه ويژگی جالب و عجيبی داريد كه ديگران از آن بی ای به نویسندگی ‌ توانم بگویم ویژگی عجیب و جالب ولی من عالقه ویژه ‌ نمی دانند. ‌ ها این را نمی ‌ دارم و شاید خیلی دوست داريد چه تاثيری روی مردم داشته باشيد؟ ای پويا است و در كار مد بر اساس يك نیاز ‌ احساس خوب. چون كار من، حرفه كنم. اما در حرفه ‌ پردازى مى ‌ و رويداد و با توجه به موقيعت زمانی و مكانى ايده مربوط به زیبایی بر اساس نياز و احساس فرد موردنظر و تجربه و دانش خودم دهم. ‌ كارى را انجام می هایايرانیچیست؟ ‌ نظرتان درباره مدل عنوان یک مدل طراح ایرانی که در خارج از ایران فعالیت داشته، ‌ من به ها و طراحان ‌ توانستم در شرایط بهتری کارم را رشد بدهم. برای تمام مدل ها هم بتوانند علم و دانش این حرفه را در شرایط بهتری ‌ ایرانی آرزو دارم تا آن فرا بگیرند و بستر آموزشی مناسبی برایشان در ایران مهیا شود. زیرا ما در ها دیده نشدند. ‌ ایران هم استعدادهای زیادی داریم که به دلیل محدودیت نظرتان درباره صنعت مد و فشن در ايران چيست؟ چطور می توانيم به دنيای المللینزديكبشويم؟ ‌ بين عنوان یک مدرس و تحلیلگر دنیای مد و زیبایی این است ‌ انتقاد و نظر من به که صنعت مد و زیبایی ایران از دنیای آکادمیک جهانی عقب مانده است. آن

شعار سامدر زندگیچيست؟ هر فردی استحقاق دیده شدن را دارد. نظرتاندربارهمجلهپلچيست؟ از تجربه همکاری با مجله پل خیلی خوشحالم. چون این امکان وجود دارد که از طریق شما با مخاطبانتان صحبت کنم.

61

www. polcanada .ca

Powered by