POL Magazine No. 21 USA

به پوشیدن سبک لباس «پری دریایی دکلته» معروف است. این مدل Sofia شود. سپس تنگ شده و در ‌ العاده گشاد شروع می ‌ از پایین با یک دامن فوق ها را ‌ شود تا پوششی مناسب ایجاد کند و سر شانه ‌ قسمت سینه سفت می در معرض دید قرار دهد. قانون همیشگی در مورد نشان دادن فرم ساعت به وضوح بر این قانون تسلط دارد و Sofia شنی، مشخص کردن کمر است. دار به ‌ هایی را با باال تنه باز و همچنین کمربندهای بزرگ و طرح ‌ اغلب پیراهن شود، استفاده ‌ بدن با انحنای مشخص می ‌ کند. وقتی صحبت از فرم ‌ تن می تواند باعث ایجاد ظاهری آشفته شود؛ اما این بدان ‌ دار می ‌ های طرح ‌ از پارچه دار بپوشید! یک پارچه سبک و ‌ توانید لباس طرح ‌ معنا نیست که شما نمی تواند به حفظ ظاهری شیک کمک کند. ‌ های یکدست، می ‌ لخت با طرح کند و برای جلب توجه به ‌ ها را به خود خیره می ‌ های تک شانه، چشم ‌ تاپ ها یک آیتم ضروری برای هر کمد ‌ شانه، گردن و خط فک عالی هستند. آن توانند ‌ شوند؛ زیرا برای هر سایزی مناسب هستند و می ‌ لباسی محسوب می برای هر موقعیتی، رسمی، غیر رسمی یا یک شب شیک استفاده شوند.

به او کمک کرد تا قدم در این صنعت Sofia درست است که ظاهر زیبای کوشی زیاد او را به سمت یک ‌ بگذارد؛ اما خودش معتقد است که سخت العاده شدن سوق داده است. او در یک مصاحبه گفت: «بله، من ‌ ستاره فوق به اینجا رسیدم و جذاب بودن درهای زیادی را برای من باز کرده است؛ اما اگر رفتم، مسیر موفقیت من خیلی طوالنی ‌ فقط به حساب چهره زیبا جلو می شد. باید بگویم که وقتی به آمریكا آمدم، خیلی سخت کار كردم! در واقع من ‌ می ترین دختر جمع نبودم؛ اما همیشه و همیشه ‌ ترین یا باهوش ‌ همیشه جوان کردم. رویاهای شما تنها با نشستن و منتظر شدن اتفاق ‌ سخت تالش می دانم که این ‌ شوم. من می ‌ گفت: «من هم پیر می 2017 در سال Sofia افتد.» ‌ نمی کنید. همه چیز ‌ یک امر طبیعی است و آن را در همه زنان و مردان مشاهده می کند و تنها کاری که باید انجام دهیم این است که از خودمان ‌ شروع به تغییر می مراقبت کنم.» البته که او هنوز یک سانت هم جراحی پالستیکی روی خودش کند که دارای یک اندام کامال طبیعی است. ‌ انجام نداده و با افتخار اعتراف می یک دارایی ارزشمند دیگر هم دارد. Sofia عالوه بر لبخند و استایل زیبا، سالگی شد، یک شرکت 20 و هنگامی که او تازه وارد 1994 او نه تنها در سال هم یک الین 2017 مدیریت استعداد و بازاریابی را تاسیس کرد؛ بلکه در سال درصد از فروش خالص شرکت 10 با اهدا کردن Sofia اندازی کرد. ‌ لباس زیر راه اندازی مشاغل شخصی خود، ‌ برای کمک به زنان سراسر جهان به منظور راه کند، زنان ‌ گوید: «در کشورهایی که فقر بیداد می ‌ دهد. او می ‌ این کار را انجام می روند. گاهی اوقات فقط به این خاطر ‌ در خانواده یک نیروی مهم به شمار می بندی و حمل و نقل ندارند، مجبور هستند که ‌ که سرمایه، تجهیزات بسته ها بتوانند ‌ خواهم کاری کنم تا آن ‌ چیزهای وحشتناکی را تحمل کنند. من می انداز کردن مقداری پول، کنترل بیشتری بر ‌ به خودشان کمک کنند و با پس زندگی خود داشته باشند.»

، یک جفت کفش Sofia یک ترفند اساسی برای شیک کردن لباس از نظر کنند؛ بلکه فرم ‌ ها نه تنها قد شما را بلند می ‌ پاشنه بلند با لژ است. آن های بدون لژ هستند و اندام ‌ تر از کفش ‌ کنند، راحت ‌ ایستادن را نیز زیباتر می دهند. ‌ شما را کشیده نشان می های جذاب او (معموال از برند خودش!) ‌ به شلوار جین Sofia استایل خاص مشهور است. او عاشق پوشیدن شلوار جین تنگ یا راسته است که کند. ‌ ها را بلندتر و اندام را کشیده می ‌ دهد و آن ‌ های پا را شکل می ‌ ساق اکثر Sofia کند. ‌ توجه به صورت شما کمک می ‌ (هفت) به جلب V یقه های زیبا با یقه ‌ های غیررسمی گرفته تا پیراهن ‌ هایش را از تیشرت ‌ لباس (تا روی Midi هایی که ‌ ها و دامن ‌ را در پیراهن Sofia پوشد. ما اغلب ‌ می V العاده برای هر فصل ‌ مدل نه تنها انتخابی فوق ‌ بینیم. این ‌ زانو) هستند می کند و در عین حال توجه را ‌ شود؛ بلکه قد شما را هم بلندتر می ‌ محسوب می کند. ‌ به پاهای شما جلب می

51

www . polmagazine . com

Powered by