POL Magazine No. 21 USA

کنند؟ ‌ خودتانراجایفالورهایتانبگذارید،بهنظرتانچرامردمشمارادنبالمی دهی است؛ چون یادشان ‌ ای که به ما می ‌ گویند به خاطر انگیزه ‌ ٪ می ۹۹ ً تقریبا توانندبرسند،فقطکافیستتالشکنند. ‌ دهمکهبههرچیزیکهبخواهندمی ‌ می فردی ‌ بینند ‌ پیشرفت هستند و وقتی می ‌ همه مردم ذاتا به دنبال موفقیت و ‌ به طور نسبی به موفقیت دست پیدا کرده، آن موقع است که با اعتقاد فالو کنند و من همیشه سعی کردم با هنر خودم فالورها را جذب کنم. ‌ می توانید چند بیز ینس را همزمان مدیر یت کنید؟ ‌ چطور می های ‌ مدیریت کردن چند بیزینس با هم واقعا کار سختی است؛ چون ساعت ساعت باید کار کنم تا بتوانم ۱۸ الی ۱۷ طوالنی را مجبورم کار کنم. تقریبا روزی چند بیزینس را هم زمان با هم در سطح باال نگه دارم. اما چون عالقه دارم ها یک مدیر داخلی ‌ توانم مدیریت کنم و البته که من برای تمام شعبه ‌ می کنند. ‌ انتخاب کردم که خیلی کمک می آیا دوست دارید شخص خاصی را میکاپ کنید؟ ها ‌ بله همیشه دوست دارم که میکاپ آرتیست افراد خیلی مشهور و سلبریتی KendallJenner، هاییکهخیلیدوستدارممیکاپکنم ‌ باشم و یکی از سلبر یتی است که امیدوارم یک روز بتوانم میکاپش کنم.

چه تصويری از عشق داريد؟ تواند تجربه کند؛ یعنی کنارت کسی ‌ عشق زیباترین حسی است که انسان می دهد، به زندگی شادی ‌ را داری که بیشتر از خودت نگران است و انگیزه می کند تا به اهدافت ‌ کند، همیشه کمک می ‌ تر می ‌ دهد، همه چیز را آسان ‌ می برسی و در زندگی خوشحال باشی و من خوشبختانه همچنین کسی را کنارم دارم و امیر همه جور کنارم است و عشق را دیدم. چطور باهمسرتانآشناشديد؟ داستانش را بخواهم برایتان بگویم خیلی طوالنی و جالب است؛ اما خالصه آمدیم و هر روز با دوستانم جلوی در یک کافه ‌ آن این است که از باشگاه می خوردیم که یک بار ‌ دادیم و در ماشین می ‌ ایستادیم و سفارش آب میوه می ‌ می و آنجا امیر من را دید که البته یک ‌» دوستم گفت «حتما بریم داخل بنشینیم ماهی طول کشید زنگ بزنم و آشنا بشویم و بعد از یک ماه دوست شدیم و ماه بعد نامزد کردیم. ۹ همسرتان چقدر در پیشرفت شما نقش داشتند؟ امکان ندارد یک زوج به پیشرفت برسند و با هم، هم فکر و هم مسیر نباشند؛ چون اگر پشت هم نباشند، آنقدر در مشکالت و زندگی شخصی غرق ماند. امیر با هوش ‌ شوند که جایی برای پرواز کردن و پیشرفت باقی نمی ‌ می و روحیه امیدبخشش ‌ نگری ‌ و ذکاوت خود، با صبوری و بینش عمیق و آینده های مثبت و خوب را تصور کنم. از دوران ‌ کنم چیز ‌ من همیشه سعی می نوجوانی هم همینطور بودم و جایگاهی که االن هستم به کمک همین اندیشی خودم به دست آوردم. تصویر من از ازدواج خیلی جزئی نبوده و ‌ مثبت دانستم قرار است خدا چه چیزی برایم رقم بزند؛ اما مطمئن بودم هر چه ‌ نمی های ذهنم را جوری ‌ که است، در نهایت خوب است؛ چرا که همیشه ورودی ام. ‌ کنم که افکار بد نفوذ نکند و همیشه هم نتیجه خوبی گرفته ‌ تربیت می تاثیر زیادی در پیشرفت من و خودش داشته است. چه تصوری از ازدواج داشتيد كه االن تغيير كرده باشد؟

بيشتر شبيه پدرتان هستيد يا مادرتان؟ های مثنوی ‌ ن ‌ کنم به هر دو شبیه هستم. بچه که بودیم پدرم داستا ‌ فکر می کردواینبرایمانخیلیجذاب ‌ خواند و یک جاهایی مثل تئاتر برایمان اجرا می ‌ می کنم بعد هنری را از پدرم و تالش و کوشش را از مادرم به ارث بردم. ‌ بود. فکر می خواست ‌ داد، هر چند کوچک، اما می ‌ مادرم همیشه از کودکی به ما وظایفی می ها در ما شکل بگیرد. ‌ شناسی و تالش برای رسیدن به خواسته ‌ وظیفه تان چه كسی بوده است؟ ‌ تاثیرگذارتر ين شخص در زندگی ها در ‌ نامه افراد موفق هستم و همه آن ‌ من همیشه عاشق خواندن زندگی توانم بگویم که چه ‌ زندگی من تاثیرگذار بودند. واقعا به طور مشخص نمی شخص خاصی؛ ولی از هر گلستان یک گل چیدم. مستقل بودن یک خانم چقدر در زندگی مشترک تاثیرگذار است؟ دهد و او ‌ به نظر من استقالل داشتن برای یک خانم به او اعتماد به نفس می توانند کنار بیایند. این ‌ کند؛ اما بعضی از آقایان با این موضوع نمی ‌ را قوی می گردد. اینکه ‌ به همان انتخاب درستی که در ازدواج باید داشته باشیم بازمی همسرمان با این موضوع مشکلی نداشته باشد و اتفاقا تشویق هم کند که خداروشکر امیر همیشه به من انرژی داده، تشویق کرده است.

24

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by