POL Magazine No. 21 Georgia

زندگی پُر فراز و نشیب

های حال ‌ را نشنیده باشد. این دختر جوان نه تنها یکی از مشهورترین سوپرمدل Cara Delevingne احتماال کمتر کسی در جهان وجود دارد که هنوز نام سالگی 30 رسد که این ستاره در ‌ حاضر جهان است؛ بلکه در عرصه بازیگری هم تجربه دارد و به شدت خونگرم، اجتماعی و البته باهوش است. به نظر می Cara Delevingne ثابت کرده است کاری وجود ندارد که توانایی انجامش را نداشته باشد و به چند طریق در دنیا طوفان به پا کرده است. همه ما واقعا چقدر نقص است و البته ابروهای پرپشت و جذابی هم دارد! حتی شاید بعضی از طرفدارانش ‌ او خاص و بی ‌ دانیم چهره ‌ شناسیم؟ بدیهی است که همه می ‌ را می و همچنین دورانی Cara ها، حقایقی درباره خانواده ‌ نهایت جسور و دمدمی مزاج است. با تمام این ‌ تا حدودی با شخصیت او هم آشنا باشند و بدانند که بی ها خبردار نیست. ‌ شک، روحتان هم از وجود آن ‌ تلخ و عجیب در زندگی او وجود دارد که بی CARADELEVINGNE

رسد؛ اما گویا ‌ العاده رویایی به نظر می ‌ اگرچه کودکی این دختر زیبا از دور، برای دیگران فوق Cara در اصل چهره دیگری دارد. Delevingne ها ظاهر قضیه است و زندگی خانواده ‌ همه این تحصیالت دبیرستانی خود را در رشته درام و موسیقی آغاز کرد؛ اما بعد از یک سال از مدرسه با داشتن Cara ترش بگذارد. ‌ خارج شد تا وارد صنعت مدلینگ شود و جا پای خواهر بزرگ ای جذاب، خیلی زود در این صنعت شناخته شد؛ اما متاسفانه اتفاق ‌ فیزیکی خاص و چهره آمیز تبدیل شده ‌ به فردی افسرده و جنون Cara افتاد، افتاد. مادر ‌ ناخوشایندی که نباید می از Cara کرد. وقتی ‌ های تجویز شده، دست و پنجه نرم می ‌ بود که با اعتیاد به هروئین و قرص سالگی، به 16 اعتیاد مادرش مطلع شد، دنیا روی سرش فرو ریخت. برای همین او هم از سن Cara افسردگی شدید دچار شد و حتی نیاز داشت در بیمارستان بستری شود. از آنجایی که یک دختر اجتماعی و مشهور بود، داروها روی روحیه او به شدت تاثیر منفی گذاشته بودند، به سالگی تصمیم گرفت مصرف 18 حس شده بود و برای همین در ‌ طوری که تقریبا دو سال بی کرد که همه چیز خوب است و در واقع ‌ دارو را به کل قطع کند. او در این مدت مدام وانمود می یاد گرفته بود احساسات خود را سرکوب کند.

ها آرزو دارند شبیه او ‌ ، دختری که خیلی Cara Delevingne در لندن است. او قبل از اینکه 1992 آگوست 12 باشند، متولد در صنعت مُد طوفان به پا کند، در دل یک زندگی لوکس و لندن) Belgravia ترینمناطقجهان( ‌ تجمالتی،در یکیاز مرفه ای معتبر و سطح باال بزرگ شده است. خانواده ‌ و در خانواده ها در جامعه درجه یک لندن ‌ یکی از مشهورترین خانواده Car a Pandora و Charles Delevingne هستند. پدر و مادر او نام دارند که سازنده برجسته امالک در انگلستان هستند. و دو Cara های دنیا، اطراف ‌ زاده ‌ درست مانند تمام اشراف ای از میلیونرها، تجار، ‌ خواهرش همیشه با دایره گسترده کارآفرینان و سیاستمداران احاطه شده بود.

42

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by