POL Magazine No. 21 Georgia

با ضرر شخصی بزرگی مواجه شد و دوست و شریک Giorgio ،1985 در سال از سرطان خون Sergio تجاری خود را بر اثر حمله قلبی از دست داد. بله، برد. در حالیکه سواالت زیادی درمورد چگونگی مدیریت امپراتوری ‌ رنج می توانست با گسترش تجارت خود و رسیدن به یک Giorgio آرمانی مطرح بود، درباره رمز موفقیتش سوال Giorgio پله باالتر، همه را متحیر سازد. وقتی از گوید: «من فرمول خاصی ندارم. همیشه این کار را به روش خودم ‌ شود، می ‌ می را دارد. اشتیاق، ‌ دادم. این چیزی است که برای من بیشترین ارزش ‌ انجام می ای من است.» ‌ خطر، سختی و ثبات؛ این سابقه حرفه » American Gigolo فیلم « 1980 زمانی اوج گرفت که در سال Giorgio شهرت اکران شد؛ زیرا نقش اصلی از کت و شلوارهای کالسیک آرمانی استفاده » Miami Vice کرد. کت و شلوارهای او به طور مکرر در سریال تلویزیونی « ‌ می نیز ظاهر شد. پس از آن بسیاری از افراد معروف، متقاضی این «کت و شلوار » و صدها The Untouchables ، برای فیلم « 1987 قدرت» بودند. او در سال فیلم دیگر نیز لباس طراحی کرد.

ها ‌ فروشی ‌ برایشیرینی ArmaniDolci عبارتنداز GiorgioArmani های دیگر ‌ الین ArmaniCasa ها.همچنین ‌ هاورستوران ‌ برایچیدمانگلدرهتل ArmaniFiori و را به نمایش Giorgio آل ‌ کلکسیونی از لوازم خانگی است که شیوه زندگی ایده همچنین در دبی Giorgio شود. ‌ های آرمانی استفاده می ‌ گذارد و در هتل ‌ می خانه مسکونی 144 ای لوکس از ‌ هم معامالتی انجام داد و عالوه بر مجموعه هتل آرمانی را در برج خلیفه افتتاح کرد. 2010 خصوصی، در سال توانست به گذشته ‌ کند اگر می ‌ احساس می Giorgio جالب است بدانید که کرد؛ زیرا عالقه شدیدی به ورزش دارد. از ‌ برگردد، طراحی مد را انتخاب نمی توان به طراحی لباس برای نماینده ایتالیا در ‌ اقدامات او در زمینه ورزش می ، شروع طراحی لباس تیم چلسی انگلستان 2006 المپیک زمستانی تورین سال و 2008 تا به امروز، طراحی لباس گاوباز معروف اسپانیایی در سال 2007 از سال لندن اشاره کرد. 2012 همچنین طراحی لباس تیم ایتالیا در المپیک

کسب کرد، چندین خط تولید دیگر Giorgio به دنبال موفقیت عظیمی که ، لباس زیر، لباس Le Collezioni : معرفی شد Giorgio Armani نیز تحت برند بچگانه، لباس شنا، اکسسوری، عینک و ساعت. در واقع الین عینک در سال و الین تجهیزات 1991 ، الین جدید لباس زنانه و مردانه برای آمریکا در سال 1988 حتی در صنایع دیگری مانند لوازم Giorgio معرفی شد. 1995 اسکی در سال ، امالک مسکونی و... نیز ‌ ، کافه ‌ ، رستوران ‌ آرایشی بهداشتی، لوازم منزل، هتل را به عنوان Giorgio Armani ،2000 در سال Forbes سرمایه گذاری کرد! مجله های زیادی صورت ‌ ترین طراح دنیا معرفی کرد. در این سال فعالیت ‌ موفق گرفت که شامل فروش سهام و تولید محصوالت توسط خود شرکت بود.

39

www . polmagazine . com

Powered by