POL Magazine No. 21 Georgia

کدام خصوصیت مهناز باعث شده است به اینجا برسد؟ جایی که االن هستم برای خصوصیت بلند پروازی و تالش من است. هیچ دارم و دوست دارم به ‌ وقت از تالش و پیشرفت و بلندپروازی دست برنمی جایگاهی برسم که به همه نشان بدهم نه جنسیت، نه دین، نه شهری که در توانند جلوی ‌ های بزرگ سر راهم، اصال نمی ‌ و چالش ‌ آن به دنیا آمدم، نه سطح تواند برسد؛ ‌ دانم به هر چیزی که انسان بخواهد می ‌ حرکت من را بگیرند و می برم؛ یعنی از اول تا آخر کار برایم ‌ شوم که از آن لذت می ‌ من وارد کاری می بخش است. چه در میکاپ و چه در طراحی لباس؛ چون واقعا عشق دارم ‌ لذت ماند و وقتی تمام ‌ دهم؛ میکاپ مثل بوم نقاشی می ‌ و با عشق هر دو را انجام می برم و همینطور ‌ بینم چقدر آن شخص زیباتر شده است لذت می ‌ شود می ‌ می بینم چقدر به زیباتر شدن فرد کمک ‌ کنم و در نهایت می ‌ یک لباسی طراحی می برم. ‌ کند بیشتر لذت می ‌ می تاناستچیست؟ ‌ لوازم آرایشی که همیشه همراه 5 مژه مصنوعی که واقعا دوستش دارم، صابون ابرو، برق لب که خیلی عاشقش هستم، رژگونه و کانسیلر. ساز باشد؟ ‌ تواندفرهنگ ‌ به نظرتان یک اینفلوئنسر چگونه می فقط کافیست بخواهد و برایش تالش کند. برید؟ ‌ از کدام بخش کارتان بیشتر لذت می کنیم خیلی مهم است؛ چون بر ذهن و زندگی ‌ اینکه ما چه کسانی را دنبال می کنم که حرفی برای ‌ ما تاثیرگذار هستند. من خودم همیشه کسانی را دنبال می های موفقی هستند. خودم همیشه سعی کردم با انگیزه ‌ نسان ‌ گفتن دارند و ا دادن و ارائه الگوی صحیح از زندگی اخالقی و هنر، تاثیرگذار باشم. به نظرتان زیبایی واقعی یک خانم در چیست؟ آراستکی و زیبایی ظاهری که در وجود هر خانمی باید باشد و ظاهر او هم مهم تر، زیبایی باطنی آن خانم ‌ است که همیشه شیک و تمیز باشد؛ ولی خیلی مهم ها خیلی تاثیرگذار ‌ است؛ یعنی رفتار، منش، فکر و ایده در زیبایی واقعی خانم شوم که فکر و منش و قلب ‌ هایی می ‌ است. من خودم همیشه عاشق خانم زیبایی دارند. دهد؟ ‌ مهناز در اوقات فراغت خود چه کارهایی انجام می آیم، وقت آزادتری دارم. ‌ اوقات فراغت که خیلی ندارم؛ اما وقتی به دبی می دهم و با امیر ‌ خوانم، موسیقی گوش می ‌ روم، کتاب می ‌ استخر و باشگاه می نیم. ‌ ز ‌ مان حرف می ‌ ها و پیشرفت ‌ راجع به ایده کنید؟ ‌ کدام بیوتی بالگر را بیشتر دوست دارید و دنبال می بین بیوتی بالگرها، هدی بیوتی را خیلی دوست دارم. او خودمانی و صمیمی های قشنگی دارد و یک الگو مناسب برای من است. ‌ است و همیشه ایده ترین درسی که در طول زندگی گرفتید چه بوده؟ ‌ بزرگ موفقیت پله پله است و هیچ آسانسوری ندارد و باید خیلی تالش کرد و نباید ناامید شد و برای به دست آوردن چیزهای بزرگ، یک سری چیزای کوچک را باید مان برسیم. ‌ از دست داد و فدا کرد تا بتوانیم به اهداف دهید؟ ‌ چقدر به رشد فردی خودتان اهمیت می ام به روز ‌ کنم در شغل و رفتار خودم رشد کنم. در حرفه ‌ من همیشه سعی می باشم؛ چون معتقد هستم اگر ساکن باشی، مانند آبی هستی که زمین به روی؛ ولی اگر مثل یک رود سر زنده و در ‌ کشاند و به مراتب از بین می ‌ داخل می شوی. ‌ تر می ‌ حرکت باشی، به دریا متصل و به مرور قوی

دهيد؟ ‌ كنيد و به خودتان انگيزه می ‌ حوصله باشيد چه كار می ‌ وقتی خيلی بی گویم «اگر یک درصد بشود چی؟» تا دوباره انگیزه ‌ کنم و می ‌ با خودم فکر می به دست بیاورم و شروع کنم و به جای اینکه از تاریکی گله کنم، شمع روشن افتم. ‌ کنم و فکر چاره می ‌ می بهتر ین و بدتر ین خصوصیت اخالقی مهناز چیست؟ اندیشی ‌ بهترین خصوصیت اخالقی از نظر خودم پشتکار، امیدواری و مثبت است. بدترین خصوصیت هم این است که خیلی عجول هستم و صبر ندارم خواهم بشود. ‌ و همیشه دوست دارم خیلی زود همان که می کنید؟ ‌ اگر به عقب بازگردید کدام کارها را تکرار نمی هایی که دوست داشتم را ‌ رفتم و شغل ‌ ام می ‌ قطعا خیلی زودتر سراغ عالقه دادم؛ اما خوشحالم که ‌ ام را هدر نمی ‌ کردم و چند سال زندگی ‌ زودتر شروع می ۴۰ دهند که ‌ ها را داریم که حتی به من پیام می ‌ باز هم زود متوجه شدم. خیلی مان نرفتیم خیلی دیر شده است و این خیلی ‌ سالمان است؛ اما دنبال عالقه کنید باید شروع کنید؛ چون حتی یک سال بعد ‌ بد است. هر زمان که فکر می هم باشد، باز دیر است.

خبرند؟ ‌ به نظرتان چه ويژ گی جالب و عجيبی داريد كه ديگران از آن بی بینی کنم. ‌ توانم فکرها را بخوانم و آینده را پیش ‌ اینکه می ترينآرزویمهناز چيست؟ ‌ بزرگ ترین آرزویم این است که یک کمپانی چند ملیتی داشته باشم و تمام ‌ بزرگ تر کنم. ‌ تالش خود را کنم تا به گوش دنیا برسد و هر روز برندم را بزرگ و بزرگ شعار مهناز در زندگیچيست؟ گوید: «به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل ‌ یاد این شعر افتادم که می و گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم». نظرتاندربارهمجلهپُلچيست؟ بینم چقدر ‌ کنم و همیشه می ‌ من خیلی وقت است که مجله پُل را دنبال می پرسید و این خودش خیلی خوب است؛ چون ‌ سواالت خوب و متفاوتی می گیرید. تا به حال خیلی مصاحبه داشتم؛ اما ‌ تر هم می ‌ های متفاوت ‌ جواب افتخار من است ‌ مصاحبه شما به نظرم خیلی سواالت جذابی داشت و باعث که با این مجله مصاحبه داشتم. موفق باشید.

25

www . polmagazine . com

Powered by