POL Magazine No. 21 Georgia

کدام حرفه را اول آغاز کردید؟ طراحی لباس یا میکاپ؟ من در ابتدا کار خود را با میکاپ شروع کردم و بعد از یک سال مزون لباس عروس خود را تاسیس کردم. البته که به صورت تخصصی طراحی لباس را ام. ‌ آموزش دیده چطور شد که تصمیم گرفتید وارد مسیر هنر شوید؟ همیشه عالقه زیادی به میکاپ و طراحی لباس داشتم. یادم هست وقتی بچه کردم. ‌ آرتیست را داشتم و همه را آرایش می ‌ ها نقش یک میکاپ ‌ بودم در بازی رفتم؛ تا اینکه یک روز به خودم گفتم ‌ در دانشگاه کامپیوتر خواندم و سر کار ای به کار ادامه بدهی؟» از همان روز شد، ‌ خواهی بدون هیچ عالقه ‌ «تا کی می ام بروم. کالس ‌ استعفا دادم و تصمیم گرفتم که برای همیشه دنبال عالقه ام ‌ نام کردم و خیلی زود وارد این شغل شدم و به خاطر استعداد و عالقه ‌ ثبت خیلی زود موفق شدم.

چرا دبی را برای مهاجرت انتخاب کردید؟ کنم؛ ولی ‌ البته به دبی مهاجرت نکردم! االن هم در دبی هم در تهران زندگی می های من هم میکاپ ‌ دلیل اینکه دبی را انتخاب کردم اول به خاطر اینکه شغل و هم طراحی لباس اینجا خیلی جای پیشرفت دارد و من مشتری مخصوص به خودم را در کشور امارات دارم. همچنین چون دبی نزدیک به ایران است و زنم. دلیل دیگر اینکه اینجا ‌ هایم سر می ‌ کنم و به شعبه ‌ راحت رفت و آمد می پسندم. ‌ پُر از امنیت و آرامش است و الیف استایلی که در دبی دارم را خیلی می برایمان بگویید. Me Lashes از برندموژه های پنج بعدی نیامده بود. من ‌ یادم است که زمان دانشجویی هنوز مژه دار درست ‌ گذاشتم و ادامه ‌ های مصنوعی را تکه تکه روی هم می ‌ خودم مژه کردم. کال همیشه عالقه به مژه مصنوعی داشتم تا اینکه تصمیم گرفتم ‌ می سال است که هم در ایران و هم در ۴ برند خود را تاسیس کنم و االن حدود ۱۵ مدل سه بعدی و ۱۵ ؛ مدل است ۳۰ رسد و شامل ‌ امارات به فروش می بعدی. ۵ مدل تان در حوزه طراحی لباس بیشتر برایمان بگویید. ‌ از فعالیت طراحی تخصصی من مربوط به لباس عروس است. طراحی لباس شب هم ها طراحی تخصصی لباس شب انجام ‌ دهم و برای خیلی از سلبریتی ‌ انجام می های ‌ ام. در طراحی لباس شب یا عروس برایم مهم است که عالقمندی ‌ داده خواهد در مجلس القا کند و چطور ‌ مشتری به چه چیزی است و چه حسی می خواهدظاهر بشود. ‌ می کنید؟ ‌ هایاجتماعیصرفمی ‌ روزانه چقدر زمان برای اینستاگرام و شبکه وقتی یک پیج عمومی دارید همه انتظار دارند که در روز با استوری و پست توان تاثیرگذار بود. در کل ‌ همراه تو باشند؛ به همین دلیل است که می های دیگری هم دارم، ما بین کار به ‌ کنم مدیریت کنم چون شغل ‌ سعی می

ای مشغول به کار هستید؟ ‌ چند سال است که به صورت حرفه ای شغل خود را در هر دو رشته ‌ سال است که به صورت حرفه ۱۲ من حدود یعنی طراحی لباس و میکاپ شروع کردم. تان در یك سال اخیر چه بوده است؟ ‌ ترین هایالیت زندگی کاری ‌ مهم هایی داری؟ همیشه ‌ گویم که امسال چه برنامه ‌ من هر سال عید با خود می کنم که تا آخر سال حتما به آن اهداف ‌ کنم و خودم را مجاب می ‌ یادداشت می های سال اخیرم بگویم افتتاح یک ‌ برسم. امسال اگر بخواهم از هایالیت شعبه جدید در تهران و فشن شو عبا بود. همچنین چند محصول وارد بازار کردم که به نام خودم نبودند اما در بازار به فروش رسیدند. تر است؟ ‌ پیشرفت در میکاپ آرتیست، طراح لباس یا بیوتی بالگر بودن سخت تر است؛ ‌ توان گفت کدام آسان ‌ در کل پیشرفت کردن کار سختی است. نمی توانم انتخاب ‌ های مخصوص به خود را دارد و واقعا نمی ‌ چرا که هر کدام چالش ۲۰ تا ۱۷ آید. گاهی روزی ‌ کنم، اما چون عالقه دارم سختی آن به چشمم نمی رفتم ‌ صبح می ۴ کردم، اما االن کارم را کمتر کردم. در واقع از ‌ عروس درست می رفتم. طراحی ‌ شب؛ اما چون عالقه داشتم هر روز را با عشق سر کار می ۷ تا ترین شب ‌ دهم، چون باید سلیقه یک عروس را برای مهم ‌ هم که انجام می های مخصوص به خود را دارد. بیوتی بالگر هم ‌ اش پیاده کنم، چالش ‌ زندگی همینطور! همیشه باید حرف جدیدی برای گفتن داشت و در دسترس و خوش انرژی بود. به هر حال هر سه سختی خود را دارند.

زنم تا با فالورهایم ارتباط برقرار کنم. ‌ اینستاگرام سر می به نظر شما رمز موفقیت در دنیای مجازی چیست؟

به نظر من رمز این که بتوان تاثیرگذار بود و فالورها تو را دوست خود بدانند و اعتماد کنند این است که بتوانی حرفی برای گفتن داشته باشی و در زندگی کمکی کرده باشی. همچنین کسی موفق است که در دنیای مجازی و واقعی شخصیتش یکی باشد.

23

www . polmagazine . com

Powered by