POL Magazine No. 21 Georgia

ای دارید؟ ‌ خواهد راه شما را دنبال کند چه توصیه ‌ برای کسی که می کند تا جاده را بهتر ببینید؛ اما ‌ دانش آکادمیک مهم است و به شما کمک می همچنان باید رانندگی هم کنید و وسیله نقلیه خوبی داشته باشید. کدام افراد مشهور هستند؟ NIMANY مشتریان Kim Kardashian، Jim Carrey، Kanye West، Paris Hilton، Nicky Hilton، NIMANY و بسیاری دیگر از جمله افراد مشهور که محصوالت Heidi Klum را دارند. کدام یک از طر ح ها و محصوالت خود را بیشتر از بقیه دوست دارید؟ شوند، عشق و عالقه ‌ تولید می NIMANY من به تمام چیزهایی که با نام تجاری یکسانی دارم. برند نیمانی در چه کشورهایی نمایندگی دارد؟ آمریکا، اروپا و امارات متحده عربی.

توانندمحصوالتشماراخریداریکنند؟ ‌ ایرانیانداخلوخارجازایرانچگونهمی ‌ توانندبهآندسترسی ‌ ترینراهیاستکهمی ‌ المللی،سریع ‌ فروشگاهآنالینبین داشته باشند. ما یک بوتیک در امارات متحده عربی در هتل آدرس هم داریم گذارد. ‌ را به نمایش می NIMANY که کلکسیون نظر شما در مورد مجله پُل چیست؟ ای در مورد فعالیت هنرمندان، ‌ خیلی خوب است که یک منبع رسانه کند. ‌ رسانی می ‌ های ایرانی در سرتاسر جهان آ گاهی ‌ دانانوشخصیت ‌ موسیقی شان ‌ ها نسبت به حرفه ‌ العاده است تا طرز فکر آن ‌ مجله پُل یک پلتفرم فوق رامنعکسکند.

تر ین پیامی که در اینستاگرام دریافت کردید چه بود؟ ‌ عجیب ! البته من متوجه NIMANY درخواست مجوز برای کپی کردن محصوالت ام که مردم دیدگاه متفاوتی نسبت به سرقت ادبی و تکرار دارند و لزوما ‌ شده احترامی ندارند. ‌ قصد بی دهید؟ ‌ کنید و به راه ادامه می ‌ چگونه در شرایط سخت انگیزه خود را حفظ می کنم دائما به خودم یادآوری کنم که ما در یک فراز و نشیب ثابت ‌ سعی می کنیم. هیچ فراز و نشیبی همیشگی نیست. ‌ زندگی می

www.nimany.com

13

www . polmagazine . com

Powered by