POL Magazine No.26 UK

تر ین بخش زندگی یک ورزشکار که کمتر کسی از آن خبر دارد چیست؟ ‌ سخت ترین بخش زندگی یک ورزشکار ‌ آسیب، باخت و زمان بازنشستگی بحرانی ای است. ‌ حرفه تان در شروع و ادامه بوکس چه کسی بوده است؟ ‌ ترین حامی و مشوق ‌ بزرگ ها بسیار من را در شروع ‌ های نیلوفر و سما دارم. آن ‌ من دو دوست به نام مسیر حمایتکردند. یک خاطره جالب از تمرینات یا اردوهای خود تعریف کنید. در یک مسابقه به حریف خود مشت زدم و دستم درد عجیبی گرفت و هر کند. به دلیل چسب روی ‌ گفتم دستم درد می ‌ نشستم به مربی می ‌ راند که می گفت تمرکز ‌ مچ دستکش، امکان باز کردن آن وجود نداشت و مربی فقط می گرفت. بعد از اینکه موفق شدم بازی را ببرم و دستکش را ‌ کن و جدی نمی درآوردیم، دیدم شصت من در جای دیگری قرار دارد. همان لحظه خودم آن را جا انداختم؛ ولی درد زیادی داشت. دهید؟ ‌ شوید، چطور به خودتان انگیزه می ‌ وقتی از تمرین و تالش خسته می من احوال متفاوتی در اردوهای مختلف دارم و شرایط محیطی بر من تاثیر کنم صرفا به جلسه فکر کنم ‌ شوم؛ ولی سعی می ‌ انگیزه می ‌ گذارد. گاهی بی ‌ می و دست از آینده بردارم. از طرفی دیگر؛ تصویرسازی از موفقیت و فکر کردن به دهد. ‌ آن، انگیزه زیادی به من می

ای چه تاثیر مثبتی یا حتی منفی روی زندگیتان داشته است؟ ‌ ورزش حرفه ام. اینکه ‌ شود و من خیلی از آن یاد گرفته ‌ زندگی من در بوکس خالصه می چقدر و چگونه تالش کنم تا به هدف مورد نظر برسم. بوکس از من یک فرد پذیر و صبور ساخت. تاثیر منفی آن این بود که تمام وقت ‌ با گذشت، انعطاف شود؛ ولی زندگی ابعاد دیگری دارد که از ‌ من صرف مسابقه، هدف و رژیم می کند. ‌ ای فرد را کمی تنها می ‌ ام. از طرفی ورزش حرفه ‌ ها غافل شده ‌ آن کنید؟ ‌ اگر به عقب بازگردید، آیا باز هم بوکس و این مسیر را انتخاب می کردم و خیلی از دیدن هر روزه ‌ ای را انتخاب می ‌ بله من حتما ورزش حرفه برم. ‌ ورزشکاران لذت می کنید تا به آن برسید؟ ‌ چه هدف و آرزویی دارید که سخت برایش تالش می بانوان یک تاثیر مثبت بگذارم. ‌ های من این است که در بوکس ‌ یکی از آرزو شعار نسترندر زندگیچیست؟ ‌ شعار من این است که «کارهایی که دوست نداری؛ اما باعث شوند را طوری انجام بده که انگار عاشق آن هستی». ‌ پیشرفت تو می است. Mike Tyson این جمله از نظرتاندربارهمجلهپُلچیست؟ ، باعث شد زنان موفق ایرانی را بهتر ‌ ام ‌ از زمانی که با مجله پُل آشنا شده بشناسم و در عین حال سرگرم شوم. امیدوارم که موفق باشید.

آور است؟ ‌ رژیمغذاییشماچگونهاست؟نخوردنکدامخوراکیبرایتانعذاب من همیشه حواسم به وزن است و این یک چالش است؛ چون من غذا و آشپزی خیلی دوست دارم و عاشق پیتزا هستم. تنها زمانی که بدون عذاب خورم بعد از مسابقات است. ‌ وجدان غذا می کنید کدام ویژ گی نسترن باعث شد تا به جایگاه امروزی خود برسد؟ ‌ فکر می من پشتکار و نظم زیادی در زندگی دارم. اینکه در یک ساعت معین هر کاری را انجام دهم از غذا تا استراحت و تمرین، کمک کرد تا پیشرفت کنم. ایادامهدهندچیست؟ ‌ تانبرایکسانیکهدوستدارندورزشراحرفه ‌ توصیه تر است. برای یک دستاورد نباید سالمتی به خطر ‌ سالمت از همه چیز مهم بیفتد.

55

www . polmagazine . com

Powered by