POL Magazine No.26 UK

ها ‌ نقطه آغازی برای تبدیل آن MAC توان گفت که محصول رژ لب قرمز مات ‌ می ‎ خواننده معروف Madonna به یک ابر برند بود. پس از عرضه این محصول، را به نامی MAC های مد از این رژ لب استفاده کرد و نام ‌ آشنا در مجله ‌ و نام های ابتدایی تاسیس تبدیل کرد. پس از آن، محصوالت ‌ پُرآوازه در همان سال رسیدند. بنابراین مسئولین این برند ‌ فروش می ‌ به تعداد روزافزونی به MAC های متنوع ‌ تمرکز خود را بر تولید و عرضه محصوالت نوآورانه با استفاده از رنگ های اصیل ‌ ها مدعی بود که با وارد کردن رنگ ‌ در آن سال MAC معطوف کردند. در پالت تولید محصوالت آرایشی، مفهوم شیک بودن را به جهانیان معرفی MAC های این برند باعث شد که نام ‌ خواهد کرد. همین بلندپروازی و ایده ترین برندها ثبت شود. ‌ عنوان یکی از بزرگ ‌ به

MAC تنوع در تولید محصوالت و خالقیت در نحوه ارائه؛ دلیل موفقیت ‎ به تنوع باال معروف هستند. محصوالتی که برای تمام مراحل MAC محصوالت ‎ ها ‌ آرایش صورت و بدن کاربرد دارند. جالب است که بدانید برخی از سلبریتی کنند و واقعا برای نیازهای ‌ را مصرف نمی MAC فقط به قصد تبلیغ محصوالت دهند. همچنین این برند برای ‌ را ترجیح می MAC روزمره خود به لوازم آرایشی، فروش محصوالت خود، بسترهای مختلفی را برای خریداری محصوالت فراهم ، از طریق MAC های خرید محصوالت اصلی ‌ کرده است. یکی از بهترین راه است. MAC سایت اند و ‌ از ابتدا بوده MAC که صاحبان سهام Frank Toskan و Frank Angelo پرورانند، از ابتدا اهمیت زیادی برای تنوع ‌ ایده تاسیس برند جهانی را در سر می در محصوالت و تولید محصوالت نوآورانه قائل بودند. اولین محصوالت این های ابتدایی تاسیس در بازار عرضه شدند و به مقدار زیادی نیز ‌ برند در سال های ‌ ریزی استراتژی ‌ فروش رسیدند. همچنین مسئوالن این برند در برنامه ‌ به بندی محصوالت توجه زیادی ‌ فروش محصوالت، به طراحی خالقانه بسته دلیل طراحی ‌ داشتند. این برند توانست بخش زیادی از مشتریان خود را به های خاص و زیبا، جذب کند. ‌ بندی ‌ بسته واگذار شد. تا به امروز تمام Estee Lauder به MAC سهام 1998 در سال ‎ فروش ‌ شوند و به ‌ تولید می Estee Lauder محصوالت این برند تحت نظر برند صورت روزانه توسط ‌ کشور به 120 در بیش از MAC رسند. محصوالت ‌ می های مد و فشن، آرایشگرها و افراد عادی خریداری ‌ ها، مدل ‌ استایلیست های سایه، رژهای مات که مختص این برند هستند، ‌ شوند. پالت ‌ می ترین ‌ ترین و محبوب ‌ رژهای مخملی و پالت کانتور در صدر لیست پُرفروش محصوالت آرایشی قرار دارند.

بیرون از دنیای مد و فشن MAC و افزایش محبوبیت HIV شیوع ویروس ‎ طبق معمول در حال MAC تولید و فروش محصوالت 90 در اوایل دهه ‎ و افزایش ابتال HIV عنوان سال شیوع ویروس ‌ ، به 1994 افزایش بود. از سال در این سال یک خط تولید مجزا طراحی کرد. MAC شود. ‌ به بیماری ایدز یاد می بود. این الین به منظور حمایت و خیرخواهی Viva Glam نام این خط تولید، آمد، ‌ ایجاد شد. مبلغی که از فروش محصوالت این خط تولید به دست می شد. در سال ‌ منظور حمایت از افراد مبتال به ایدز به این افراد پرداخت می ‌ به ها سعی بر شناخت و مطالعه این ‌ متخصصان و محققان در آزمایشگاه 1994 خارج از دنیای تخصصی خود نیز توانست با اهدا کردن MAC بیماری داشتند. مبلغ قابل توجهی برای پیشرفت روند درمان این بیماری، جایگاه خود را در دل های متعددی ‌ طرفداران و خریداران تثبیت کند. امروزه هنرمندان و سلبریتی به فعالیت مشغول به کار هستند. از برخی از این MAC عنوان سفیر ‌ به Nicki Minaj و Lady Gaga، Pamela Anderson توان به ‌ هنرمندان معروف می اشاره کرد.

47

www . polmagazine . com

Powered by