POL Magazine No. 26 CANADA

هایلباسرافراموشنکنید ‌ ترکیبرنگیالیه های لباس است. اصوال در پوشیدن ‌ یکی از اصول الیه پوشی، ترکیب رنگی الیه ها دقت داشته باشید و سعی کنید ‌ چند الیه روی هم حتما به رنگ لباس هایی با ترکیب رنگی مشابه و از یک طیف رنگی را انتخاب کنید. توصیه ‌ لباس های مکمل هم استفاده کنید زیرا در غیر این صورت ظاهر شما ‌ کنیماز رنگ ‌ می هایی هستند که یکدیگر را کامل ‌ هایمکمل،رنگ ‌ زند.منظور از رنگ ‌ رابههممی ای پوشیدن لباس هستند. روش ‌ کنند؛ بنابراین بهترین انتخاب برای الیه ‌ می تواند ظاهر متفاوتی برای شما ایجاد کند؛ ‌ دیگر متضاد پوشیدن است که می هایی که در چرخه رنگی در کنار هم هستند و در یک رنج رنگی قرار دارند، ‌ رنگ هاییاستفاده ‌ هابرایمکملبودنباشند.اگرازلباس ‌ توانندبهترینانتخاب ‌ می ها طرح دارد، باید توجه داشته باشید که این ‌ کنید که بیش از یک مورد آن ‌ می ها اغلب باید الیه ‌ ترین طرح ‌ هارمونی الزم را داشته باشند. شلوغ ‌ الگوها با هم باالیی و رویی باشند. ضمنا نباید از دو لباس با الگوی مشابه هم استفاده کنید.

پوشید توجه کنید ‌ هایی که می ‌ در الیه پوشی به جنس لباس به طور کلی یک پیراهن نخی یا کشباف آستین بلند را باید بر روی زیر پیراهنی سادگی بتوانید ‌ خود بپوشید. پیراهن نبایدحجیم و باد کرده باشد تا به های دیگر را هم بر روی آن بپوشید؛ از طرفی پیراهن نباید بیش از حد ‌ لباس های ‌ تنگ و چسبان باشد. علت این کار این است که الیه نازکی از هوا بین الیه لباس شما جریان داشته باشد و حالت عایقی را برای شما ایجاد کند. این ترشود. ‌ شود که بدن شما گرم ‌ ها باعث می ‌ هوای عایق گرم بین لباس یقه اسکی پیشنهاد خوبی برای الیه پوشی است ‌ استفاده از بلوز یک روش خوب برای الیه الیه پوشیدن لباس، استفاده از بلوزهای یقه اسکی توانید ‌ های بزرگ زمستانی، می ‌ است. به جای استفاده از شال گردنی یا شال های خود ‌ از یک بلوز یقه اسکی استفاده کنید و آن را در اولین سطح لباس های ‌ ها که پالتوها و کت ‌ بپوشید. با این کار توجه از سطح لباس زمستانی های لباس شما جلوه ‌ شود و تمام الیه ‌ اورسایز هستند، به عمق کشیده می کنند. ‌ آلی پیدا می ‌ ایده توجه کنید ‌ ها و تعادل ‌ به نسبت اشاره ‌ ها و تعادل ‌ توانیم به نسبت ‌ از دیگر اصول الیه الیه پوشیدن لباس می های اورسایز نداشته باشید. چرا که این دسته ‌ کنیم. ترسی از پوشیدن کت های زمستانی هستند و برای این فصل ‌ ها بهترین گزینه برای استایل ‌ از کت توانید ‌ آیند. شما با استفاده از یک کت اورسایز می ‌ انتخاب خوبی به شمار می خواهید را بپوشید و نگرانی از بابت پف ‌ با خیالی آسوده، زیر آن هر چه که می کردن یا درشت به نظر رسیدن اندام خود نداشته باشید. در صورتی هم که دار بروید، باید از شلوار جین تنگ و ‌ قصد داریم به سراغ کت اورسایز یا پف چسبان کمک بگیرید.

ای برای استایل شما کارایی دارد ‌ اطمینان حاصل کنید که هر الیه هر الیه باید به تنهایی و به عنوان بخشی از لباس کارایی داشته باشد. زمانی ای بپوشید باید توجه داشته ‌ هایتان را به شکل الیه ‌ خواهید لباس ‌ که می ‌ باشید که کدام لباس، بافت پارچه و رنگ با کدام رنگ و بافت دیگر هماهنگ آورید، بقیه ‌ ها را بیرون می ‌ که یکی از آن ‌ هستند و به این فکر کنید که هنگامی چگونه به نظر خواهند رسید. در صورتی که شما در این مورد دقت نکنید، ممکن است در زمان احساس گرما نتوانید لباس رویی خود را دربیاورید و ها عرق کنید. زیرا شما ‌ این احتمال وجود خواهد داشت در داخل این لباس شرت زیر بلوزتان با شلوارتان همخوانی ‌ از این بابت نگران این هستید که تی تواند یک اورکت، ‌ الزم را نداشته باشد. اصوال الیه نهایی و رویی لباس شما می پالتو، کاپشن، دستکش و یا کاله باشد.

63

www . polmagazine . com

Powered by