POL Magazine No. 26 CANADA

ترین هایالیت زندگی کاری شما چیست؟ ‌ مهم ام دعوت به بورس فرانکفورت بود؛ اما بعد از ‌ اولین هایالیت زندگی کاری ترین هایالیت من در بورس این بود که به عنوان ‌ ترین و پررنگ ‌ آن مهم اولین ایرانی به بورس نیویورک دعوت شدم. همچنین امسال هم به بانک است دعوت به کار شدم. در واقع Trading لندن که بهترین بانک J.P.Morgen خصوصی بودم که به آنجا دعوت شد و به من Trader سال من اولین 10 بعد از ها را نپذیرفتم. دلیل من این ‌ پیشنهاد کاری دادند؛ اما من پیشنهاد کاری آن خواهم وقت بیشتری را برای ‌ بود که در حال حاضر شرکت خودم را دارم و می خواهم زمانی را به تفریح ‌ آموزش و شاگردانم بگذارم. در کنار همه کارها می اختصاص دهم. همچنین به هوای لندن عالقه ندارم و در صورت پذیرش کار، کردم و اجازه داشتن شرکت هم نداشتم. ‌ سال در آنجا زندگی می 5 باید حداقل کردم؛ ‌ دادند، حتما قبول می ‌ سال پیش به من می 10 اگر این پیشنهاد کاری را خواهم اوقاتی را در کنار ‌ اما در حال حاضر قصد کاهش زمان کارم را دارم و می توانم به ‌ ام بگذرانم. کار من در خانه است و هر زمان که بخواهم، می ‌ خانواده سفر بروم و محدودیت مکانی نداشته باشم. های خودتان توضیح دهید. ‌ کمی راجع به شرکت است ATT Trading دارم. اولین شرکتم Trading من چند شرکت در زمینه که مرتبط به درس دادن و آموزش است و در آن تیمم را ساختم. بعد از آن های دیگر برای رشد و ‌ یک شرکت مشاوره مالی تاسیس کردم که به شرکت های الزم را در اختیارشان قرار ‌ شان کمک کنیم و سیگنال ‌ حفاظت از سرمایه دهیم. شرکت سوم در رابطه با مشتریانی ‌ ها مشاوره می ‌ دهیم. در واقع به آن اند و ما برایشان ترید و ‌ گذاری به بانک داده ‌ است که پول خود را برای سرمایه ها ‌ Trader کنیم. در حال حاضر هم کارگزاری خودمان را برای ‌ سرمایه گذاری می ایم؛ در واقع این یک بروکر است که توسط تریدر ها برای تریدر ها ‌ تاسیس کرده دریافت دیتای دقیق بورس دغدغه ‌ ساخته شده است، چرا که حفظ سرمایه و است که بتوانند راحت وارد این فضای ‌ اصلی تمام تریدرها، مخصوصا ایرانیان کاری شوند. این کارگزاری در همه جای دنیا فعال است.

الگوی شما چه کسی بوده است؟ گیرم ‌ الگو می Michael Jordan یا Bruce Lee ای مانند ‌ من همیشه از افراد حرفه ام تا بفهمم چگونه توانستند به این سطح برسند. ‌ ها بوده ‌ و همیشه پیگیر آن ترین کسانی بودند که باعث ایجاد انگیزه در من شدند تا بفهمم ‌ ها اصلی ‌ این توان به هرجایی رسید. ‌ باتالشمی

اید؟ ‌ ها و یا مجالتی مصاحبه کرده ‌ تا به حال با چه شبکه گذاری ‌ های بورس و سرمایه ‌ من با مجله اتریش، به زبان آلمانی و با مجله ام. در آمریکا هم با دو مجله معروف ‌ مصاحبه کرده Trend معروفی همچون ام. ‌ مرتبط با بورس و اقتصاد مصاحبه داشته نظرتان درباره مجله پُل چیست؟ پُل مجله جالبی است و بسیار زیبا داستان زندگی ایرانیان موفق را تعریف کند. ما هیچ وقت ‌ کند. این کار به نوعی ایجاد انگیزه برای خوانندگان می ‌ می فرد ‌ ایم و همین پُل را منحصربه ‌ الملل نداشته ‌ ای ایرانی در سطح بین ‌ مجله کرده است.

ataghikhan ali.taghikhan

17

www . polmagazine . com

Powered by