POL Magazine No. 26 QATAR

نظر پریسا این است که بعد از انجام کارهایی همچون لیفت با نخ سال دارند ممکن است بهتر ۵۰ برای برخی از افراد که سن باالی باشد که یک سری کار ترکیبی مثل تزریق فیلر انجام شود، تا چهره اش، به این نتیجه ‌ طبیعی به نظر برسد. او بر اساس تجربه کاری رسیده است که سن انجام کار بوتاکس در هر قشری متفاوت است. به عنوان مثال؛ در زنان کرد و جنوبی به خاطر آفتاب و آب افتد. پس به ‌ بیشتر اتفاق می ‌ و هوا، شکستگی زودرس پوست ۳۰ تا ۲۰ تواند از ‌ طور میانگین، سن مناسب برای انجام بوتاکس، می در نوسان باشد. ‌ سالگی در اقشار مختلف

های مرکز زیبایی پریسا به روز و انگلیسی هستند و کیفیت کلینیک با ‌ دستگاه روند. یکی از ‌ ها سراغ بهترین موادها می ‌ کند؛ زیرا آن ‌ استاندارد انگلیسی برابری می کنند، تولیدات ‌ دالیلی که مردم خاورمیانه و آسیایی مرکز زیبایی پریسا را انتخاب می ها در ‌ با کیفیت است؛ چرا که مواد تقلبی بسیار زیاد شده است و همچنین دستگاه انگلیس با کیفیت هستند. داند: ‌ پریسا اسدی رعایت پنج نکته را در رابطه با انتخاب مرکز زیبایی حائز اهمیت می اول اینکه افراد باید نسبت به تمیزی کلینیک مطمئن شوند و برای انجام خدمات، به آرایشگاه و خانه اعتماد نکنند. دوم اینکه از آموزش اصولی و سابقه کار فرد آگاهی اند. سوم اینکه فرد باید ‌ پیدا کنند؛ چرا که افراد زیادی وجود دارند که صرفا مدرک گرفته به مشتری مشاوره بدهد؛ چرا که ممکن است با مشاوره خوب، مشخص شود که فرد متقاضی، مناسب خدمات مورد نظرش نیست. نکته چهارم این است که برند هر محصول را باید از قبل پرسید و اجازه نداد که خدمات دهنده، محصول را به دور از چشم مشتری باز و استفاده کند. نکته پنجم این است که باید توجه کرد آیا کلینیک کند؟ آیا ‌ های بعد از کار زیبایی متقاضی را آگاه می ‌ بعد از انجام خدمات، درباره مراقب دهد؟ ‌ کند؟ یا شماره تماس اورژانسی به مشتری می ‌ ها را ایمیل می ‌ آن دهد. شاگردان بعد از اتمام دوره، ‌ هم می CBD او در کنار مدیریت کلینیک، آموزش ها هم مختص متخصصان در حوزه علم ‌ کنند. دوره ‌ المللی دریافت می ‌ مدرکی بین شوند که در این ‌ تجربی، پزشکی، پرستاری و… هستند و هم شامل حال افرادی می ای تحت عنوان «آناتومی و فیزیولوژی» طی ‌ حوزه سابقه فعالیت ندارند. گروه دوم دوره کنند تا بعد از آن وارد دوره «بوتاکس» و «فیلر» شوند. ضمن اینکه بر ‌ دو روز سپری می داشته باشند. Needling اساس قانون انگلیس، از شش ماه قبل باید سابقه بیمه دهد که چگونه به حالتی امن تزریق را انجام ‌ پریسا اسدی به شاگردان خود یاد می دهند تا بهترین نتیجه را بگیرند. نکته خوب آموزش او برای فارسی زبانان، تدریس به ها در کنار توضیحات تئوری، بر روی مدل کار را به صورت عملی ‌ زبان فارسی است. آن دهند و شاگردان همیشه تحت حمایت هستند تا سواالت خود را در هر ‌ انجام می های بیمه قرارداد دارد و شاگردانش ‌ لحظه بپرسند. کلینیک پریسا اسدی با شرکت ندارند. همچنین افرادی که توانایی پرداخت ندارند، Needling نیاز به شش ماه تجربه توانند از خدمات مالی استفاده کنند که در سایت کلینیک، به طور کامل توضیح ‌ می داده شده است.

پریسا اسدی از اکثر کشورها مانند آمریکا، عراق، امارات و… مشتری کیفیت کار او راضی هستند و ترجیح ‌ دارد که بسیار از خدمات و دهند صرفا سالی یک بار، آن هم در کشور دیگری کار زیبایی ‌ می انجام دهند؛ اما انجام خدمات زیبایی در بین مردم انگلیس کمتر از باقی کشورها جا افتاده است. در حال حاضر هزینه خدمات پوستی تر است؛ چرا که تعداد ‌ در انگلیس نسبت به گذشته مناسب متقاضی و واردات بیشتر شده است و به همان نسبت، هزینه ها بر اساس درآمد شهروندان، ‌ مواد کاهش یافته است. هزینه مناسب است.

45

www . polmagazine . com

Powered by