POL Magazine No. 26 QATAR

اید؟ ‌ هایتان داشته ‌ کنید چه تاثیری در زندگی دنبال کننده ‌ فکر می از سال اولی که فعالیت مجازی را آغاز کردم، هر چیزی که به من گذاشتم. تعداد زیادی از مخاطبانم را ‌ کمک کرده بود را به اشتراک مند کردم. هر ‌ به گوش کردن پادکست، ورزش و زندگی سالم عالقه های من سبک زندگی ‌ گیرم که فردی بنا بر حرف ‌ وقت پیام مثبتی می شوم. ‌ خود را تغییر داده است، خیلی خوشحال می سبک زندگی غزاله چگونه است؟ ترین سرمایه زندگی من است. وظیفه ‌ سالمتی جسم و روح بزرگ سال است که سه ۹ . دانم که از این سرمایه نگهداری کنم ‌ خود می کنم و از رژیم غذایی با پروتئین باال ‌ الی چهار روز در هفته ورزش می کنم. ورزش رابطه مستقیمی با سالمت روان من دارد. ‌ استفاده می کنم با خواندن کتاب و گوش دادن به ‌ عالوه بر ورزش، سعی می پادکست، نسبت به نقاط ضعفم آگاهی پیدا کنم و نسخه بهتری از خودم را بسازم.

آیا دوست دارید داستان آشنایی خود با همسرتان را برایمان تعریف کنید؟ سال ۱۹ و امین ۱۶ دیدیم. من ‌ من و امین همسایه بودیم و همیشه در راه همدیگر را می سن داشت و به همین دلیل، مادرم راضی به ارتباط ما نبود. بعد از سه سال رابطه و رفتیم و ‌ اثبات وفاداری به مادرم، کم کم امین وارد خانواده ما شد. خانوادگی سفر می در مراسم و… با هم بودیم. بعد از هفت سال خانواده من تصمیم به مهاجرت گرفتند و همه با هم اقدام کردیم؛ اما ویزا من رد شد. با وجود مخالفت خانواده برای ازدواج در ایران، تصمیم گرفتیم که بمانیم و زندگی را بسازیم. این بهترین تصمیم زندگی من بود سال است ۱۲ گذرد و ‌ و بعد از ازدواج خودم را پیدا کردم. االن پنج سال از ازدواج من می که من و امین با هم هستیم.

آیا پیش آمده است که چیزی در اینستاگرام اذیتتان کند و بخواهید آن را ترک کنید؟ ام را از ‌ هزار دنبال کننده، صفحه ۷۰ سال فعالیت و ۲ بله! بعد از دست دادم. خیلی ناامید شده بودم؛ اما بعد از گذشت سه هفته، تر از قبل با حمایت مردم آغاز کردم. ‌ ام را جدی ‌ فعالیت

33

www . polmagazine . com

Powered by