POL Magazine No. 26 TURKEY

یک ترند جالب در زمینه رنگ آمیزی فضاهای داخلی، رنگ کردن تمام فضا یعنی سقف، کف و دیوارها به یک رنگ است. نسبت به سال گذشته، این ها ‌ ، برای اکثر سلیقه ۲۰۲۴ تر پالت رنگی سال ‌ تر و طبیعی ‌ های روشن ‌ ترند با رنگ رسد. اما در نظر داشته باشید که رنگ کردن ‌ تر به نظر می ‌ قابل اجرا تر و منطقی تر و ارتفاع ‌ تواند کمی فضا را کوچک ‌ سقف و کف و دیوار به یک رنگ مشابه، می تر جلوه دهد. پس بهتر است از این ترند برای فضاهای کوچک ‌ سقف را کوتاه استفادهنکنید.

دیوار، ‌ کف و ‌ همچنین رنگ کردن تمام سطوح یک فضا شامل سقف و ۲۰۲۴ تر پالت ‌ های روشن ‌ شومینه یا رادیاتور و حتی مبلمان، با یکی از رنگ تواند فضایی به روز و پُرانرژی در خانه یا محل کار شما به وجود بیاورد. به ‌ می هایی الهام گرفته ‌ از رنگ ۲۰۲۴ ، پالت رنگی Benjamin Moore گفته طراحان ها بر ‌ که در لحظاتی خاص مثل سفرهای ماجراجویانه و خارج از روتین به آن نهایت جادویی در ‌ خوریم. زیرا در این سبک از سفر ، لحظاتی رنگی، شاد و بی ‌ می بخش باشد. ‌ تواند الهام ‌ ها در زندگی روزمره می ‌ انتظار ماست. پس یادآوری آن

های سبز بود، همچنین پالت سال ‌ ترکیبی از رنگ ۲۰۲۲ پالت رنگی سال ۲۰۲۴ های مختلف بود اما پالت رنگی ‌ ترکیبی شلوغ و غلیظ از رنگ ۲۰۲۳ های کمرنگ و با غلظت کم از ‌ ترکیبی متعادل از تمام چرخه رنگی است. رنگ های آبی، قرمز، سبز و کمی صورتی، نارنجی ‌ های رنگی مختلف مانند رنگ ‌ طیف های رنگی متفاوت و بیشتری ‌ دهند ترکیب ‌ و حتی بنفش، که به ما اجازه می داشته باشیم.

61

www . polmagazine . com

Powered by