POL Magazine No. 25 QATAR

های مختلف طراحی و ‌ التحصیلی از دانشگاه و گذراندن دوره ‌ بعد از فارغ بیزینس (مثل دوره بیزینس فشن از مدارس فرانسه که همزمان با همکاری شد)، الین دوم نیلوکس را که ‌ دانشگاه امیرکبیر در مقطع ارشد برگزار می های مختلفی وجود ‌ الین اختصاصی است شروع کردم. از این الین مجموعه نامه» هستند. ‌ ای به نام «تاریخ ‌ ها زیر مجموعه مجموعه ‌ دارد که همه آن های من (تاریخ، طراحی معماری ‌ مندی ‌ نامه از فصل اشتراک عالقه ‌ ایده تاریخ و بناها، طراحی لباس و داستان سرایی) آمده است. موضوع هر مجموعه های ‌ نامه، هایالتی از یک تاریخ مشخص از ایران است و از آن تاریخ ایده ‌ تاریخ شود. هر کالکشن داستان ‌ مختلف برای طراحی آن کالکشن برداشته می های خیالی خود را دارد. این الین به تعداد محدود تولید ‌ خود و شخصیت شود و هدف طراحی لباس بر اساس تولید ایده و داستان در قالب ‌ می لباس است، نه تولید یک لباس برای نیاز روزانه. الین سوم نیلوکس هم که طراحی شخصی است، بر اساس شخص به شخص و کانسپت مراسمی که ۲۰۱۹ شود که در سال ‌ قرار است آن لباس پوشیده شود، طراحی و تولید می ایده آن با دوخت لباس عروس یکی از دوستان من پیدا شد.

رسید؟ ‌ کنید؟ چطور به تمام کارهای خود می ‌ در روز چندساعت کار می هایم ‌ کنم و یکی از بزرگترین چالش ‌ من در روز بین هفت تا نه ساعت کار می هایم بوده است؛ ولی با آزمون و خطاهای ‌ ریزی و رسیدگی به مسئولیت ‌ برنامه تر بنویسم و بهتر زمان و ‌ های دقیق ‌ تر شوم،برنامه ‌ زیاد توانستم به خودم آ گاه انرژی خود را مدیریت کنم تا به بیشتر کارها برسم. به دنبال همین چالش در ریزی ‌ و دقیقا در ابتدای مهاجرت، پیج دوم خودم را با موضوع برنامه ۲۰۱۹ سال توسعه فردی شروع کردم و در این مسیر توانستم با گروه باکیفیتی از افراد ‌ و هایجدیدیادبگیرم. ‌ مختلف آشنا شوم و به رشد خودم بیشتر کمک کنم و ایده شما مدیریت مجموعه سالمتی ورزشی «نیال» را هم برعهده دارید. چطور شد که تصمیم گرفتید در حوزه ورزش هم فعالیت کنید. افتتاح شد؛ ولی اگر بخواهم ابتدا ۲۰۱۹ مجموعه نیال به دنبال دو هدف در سال گردد که با مطر ح کردن ‌ نامه من برمی ‌ اش به موضوع پایان ‌ از ایده آن بگویم، ایده نیاز به فضاهایی خدماتی مخصوص بانوان شروع شد. از دید من زیبایی در هایی دارم، ‌ کننده ‌ عنوان کسی که در فضای مجازی دنبال ‌ سالمتی است و به ای در این جهت اضافه کنم. تمرکز اصلی ‌ همیشه دوست داشتم ارزش افزوده های ‌ مجموعه نیال تمرکز بر روی ساخت یک سبک زندگی سالم است که در حوزه شود.سالمتروان،بهداشتبانوان،تغذیهوتوسعهفردی ‌ مختلف تعریف می شود و ‌ های دیگر در پلتفرم نیال ارائه می ‌ های دیگری است که در قالب ‌ حوزه در آینده با تکمیل تمام فازها، به هدف خود که «کالب سالمتی بانوان» است شود. هدف بعدی نیال ارائه خدمات بدون محدودیت فاصله بود. ‌ تر می ‌ نزدیک یکی از معضالت در حوزه خدمات بانوان، نبود خدمات کافی بر اساس جامعه ای آنالین ارائه ‌ ای بتوان خدمات حرفه ‌ نیاز است. این ایده که در یک فضای حرفه داد تا محدودیت مکانی برداشته شود، جامعه آماری بیشتری بتواند خدمات عالوه من به عنوان موسس ‌ بگیرد و معضل کمبود فضا تا حدی حل شود. به تر بود. خدمات آنالین راه حل ‌ از مجموعه دور هستم و این نیاز برای من مهم شود تعداد ‌ می ‌ کند و باعث ‌ این معضل بود؛ چون این محدودیت را رفع می بیشتری از افراد بدون محدودیت مکانی بتوانند عادات سالم مثل ورزش را به زندگی خود اضافه کنند. چهار ماه بعد از افتتاح نیال کرونا آغاز شد و تالقی های کورونایی با ایده خدمات آنالین بدون محدودیت مکانی باعث ‌ محدودیت های اول بتوانیم به طور رسمی خدمات آنالین نیال را شروع ‌ شد از همان هفته کنیم و این توفیق اجباری باعث شد هدف دوم نیال در کمترین زمان عملی شود. من خوشحالم که امروز بعد از چهار سال توانستیم یک جامعه آماری های ‌ رسانی کنیم و کالس ‌ بزرگ از بانوان ایرانی از سرتاسر دنیا و ایران را خدمات آنالین نیال را روی سایت آن برگزار کنیم.

ترین حامی نیلوفر در کار و زندگی چه کسی بوده است؟ ‌ بزرگ هایمان هستند. خودم هم همیشه ‌ بزرگترین حامی من همسرم و خانواده برای خودم نقش حامی داشتم و سعی کردم قبل از هر کس خودم را درک های ‌ کنم و به خودم کمک کنم تا ادامه دهم و بیشتر تالش کنم. حضور آدم هم مسیر در دایره اصلی دوستی من هم همانقدر در نیلوفری که امروز در موثر بوده است. ‌ این نقطه ایستاده، پررنگ و

nillawomensclub

41

www . polmagazine . com

Powered by