POL Magazine No. 25 QATAR

به شرح زیر است: 2023 برنامه مسابقات فرمول یک قطر ، تعیین خط در 19:30- اکتبر (جمعه): تمرین اول در ساعت 6 • 21:00-20:00 ساعت ،مسابقه 17:30-16:30 اکتبر (شنبه): تمرین دوم در ساعت 7 • 21:30-20:30 تعیین سرعت در ساعت 20:00 اکتبر (یکشنبه): مسابقه اصلی در ساعت 8 • پیست برگزاری فرمول یک قطر 2023 قطر 1 میزبان مسابقات فرمول Lusail المللی ‌ پیست بین قرار دارد.شهری Lusail خواهد بود. این مسیر پیشرفته در شهر نیز بود. پیست مسابقات 2022 که میزبان جام جهانی فوتبال طراحی شده است و FIA مطابق با استانداردهای درجه یک ای فراموش نشدنی را ‌ مجهز به امکانات مدرن است که تجربه 5.418 زند. طول این پیست ‌ برای رانندگان و تماشاگران رقم می پیچ دارد. بیشترین رکورد ثبت شده برای 16 کیلومتر است و Max Verstappen پیمایش این پیست در مسابقات در دست صدم ثانیه است. باید دید 196 دقیقه و 23 ساعت و 1 هلندی با تواند این رکورد را تکرار کند یا ‌ قطر می 2023 او در فرمول یک راننده دیگری برنده این مسابقه خواهد بود.

هستند. هر دو George Russell و Lewis Hamilton های تیم مرسدس ‌ راننده : Mercedes تا به اینجای کار رتبه سوم را از آن Lewis Hamilton . راننده این تیم پُر قدرت ظاهر شدند است و در آخر همه ‌ های اصلی قهرمانی ‌ دانیم او یکی از شانس ‌ خود کرده است. همه می را متحیر خواهد کرد. و Valtteri Bottas هایی با نام ‌ یک تیم ایتالیایی دیگر که با راننده :Alfa Romeo در مسابقات شرکت کرده است. این دو نمایند حرفی برای گفتن در این Zhou Guanyu فصل ندارند و بسیار از رقابت قهرمانی عقب هستند.

را در تیم خود دارد. Lance Stroll و Fernando Alonso این تیم انگلیسی :Aston Martin در این فصل عملکرد خوبی از خود بر جای نگذاشته است و در رتبه Fernando Alonso به جایگاه Aston Martin کنند تا تیم ‌ های دیگر لغزش می ‌ هفتم قرار دارد. باید دید راننده مهمی دست یابد یا خیر! Red Bull و McLaren، Mercedes بین تیم 2023 رقابت اصلی مسابقات فرمول یک :McLaren راننده Lando Norris . ها جایگاه اول تا پنجم را اشغال کردند ‌ های این تیم ‌ است. راننده های دوم و چهارم را دارند. هر کدام از این ‌ رتبه Oscar Piastri جوان انگلیسی همراه با رو برداشتن رقبا را دارند. ‌ ها شانس قهرمانی هستند و توانایی از پیش ‌ راننده های خوب مسابقات هستند، اما حرف خاصی برای گفتن نخواهند ‌ از تیم :AlphaTauri ها هستند. ‌ های آن ‌ راننده Daniel Ricciardo و Yuki Tsunoda . داشت است که حضورش باعث گرم 1 هایحاضر در مسابقاتفرمول ‌ از دیگر تیم Alpine تیم :Alpin e ها هستند. ‌ دهنده آن ‌ دو مسابقه Esteban Ocon و Pierre Gasly . شدنمسابقاتشدهاست هستند که نتایج بدی را Logan Sargeant و Alex Albon جوانان این تیم :Williams در رتبه یازدهم است. Logan در رتبه هشتم مسابقات و Albon نگرفتند. در تالش هستند تا پرچم را باال Nico Hulkenberg و Kevin Magnussen در این تیم : Hass نتیجه مانده است. ‌ نفر اول رانندگان بی 10 ها برای جایگیری در ‌ ببرند، اما تالش آن

قطر 2023 های فرمول ‌ های شرکت کننده و راننده ‌ تیم های شرکت ‌ های مسابقات فرمول یک، تیم ‌ از جذابترینبخش ها ‌ ها بهترین بهترین ‌ هاست. این تیم ‌ های آن ‌ کننده و راننده های ‌ دار در کنار راننده ‌ هستند. همچنین رانندگان جوان و آینده کنند که مانندی ندارد. یکی برای ‌ با تجربه رقابتی را برگزار می های متعدد! ‌ ثابت کردن خود و دیگری برای تکرار قهرمانی هاست تیم ‌ اولین تیمی که در این فصل سر زبان :Red Bull را به عنوان راننده Max Verstappen است! این تیم Red Bull های این فصل است و بر جایگاه ‌ خوددارد.کسیکهپیشتازرقابت هاست. ‌ دیگر راننده آن Checo Perez . اول تکیه زده است امسال هم تیم خوبی Ferrari تیم معروف و پُرآوازه : Ferrari ها حرفی برای گفتن داشته باشد. ‌ دارد و توانسته در رقابت ها هستند که ‌ های آن ‌ راننده Carlos Sainz و Charles Leclerc نتایج خوبی را کسب نکردند اما به ادامه مسابقات امید دارند.

15

www . polmagazine . com

Powered by