POL Magazine No. 25 TURKEY

را انتخاب کرد؟ در Clarins آید این است که چرا نام ‌ حاال سوال جالبی که پیش می نقشش را در نمایش مدرسه بازی Courtin نام شخصیتی بود که Clarins حقیقت شانسی در نظر گرفته بود. اینگونه بود ‌ کرده بود و این نام را به عنوان افسون خوش آن را به نام خود اضافه رد. 1987 نامگذاری کرد و در سال Clarins که برندش را را که یک برند لوکس محصوالت پوستی فرانسوی Clarins برند 1954 در سال Courtin اندازی کرد. موقعیت مکانی آن در شهر پاریس بود. در این مکان مشتریان ‌ است، راه های زیبایی دریافت کنند و همچنین محصوالت مراقب پوستی ‌ توانستند درمان ‌ می را خریداری و در خانه استفاده کنند تا نتایج بهتری برای پوست خود بدست آورند. های بدن بودند که پایه آن گیاهان بودند و ‌ روغن Clarins برخی از محصوالت اولیه ها هنوز جزو محصوالت محبوب هستند. همچنین در آن زمان با گرفتن ‌ برخی از آن تاییدیه از افراد مشهور، توانست طرفداران زیادی پیدا کند.

های دیگر این برند نوآوری است که موردی ضروری از ‌ از خوبی های ‌ شود. همچنین برنامه ‌ ها محسوب می ‌ های آن ‌ استراتژی سازی شده برای انتخاب کردن محصول مراقبت پوستی ‌ شخصی شما طراحی شده است که با توجه به نوع پوست هر شخص توانید برنامه مراقبت ‌ متفاوت است. با این امکان شما می پوستی خود را بر اساس سن، نوع پوست و مواد دیگر به طور سازی دریافت کنید. ‌ شخصی همیشه در موسسه زیبایی خود متعهد به این بود که Courtin زنان را تشویق کند تا نظراتشان را درباره محصوالت او اعالم کنند. سال گفتگو با 60 های استفاده شده، نتیجه ‌ محصوالت و تکنیک ای ‌ تیمی از افراد حرفه Clarins مشتریان است. پشت هر محصول قرار گرفته که هدفشان این است زندگی شما را زیباتر کنند. این فقط یک شغل نیست؛ بلکه یک عالقه است. «همیشه آماده گوش دادن، بیشتر کار کردن و بهتر کار کردن باش» این داستان است! Clarins جذاب برند

های ماساژ و ‌ تکنیک Clarins هم زمان با توسعه محصوالت مراقب پوستی محبوب نحوه استفاده از محصوالتش را توسعه داد تا اطمینان سازد محصوالت او اثربخش ها ‌ تحت تاثیر این ایده بود که با کمک به زنان، باعث شود تا آن Courtin . هستند بیشتر حس زنانگی را احساس کنند و باور داشته باشند که اگر با روتین زیبایی خود تبدیل به Clarins خوشحال باشند، قادر به انجام به هر کاری هستند. محصوالت یک هنر شد و همچنین یک آیین به حساب آمد. کند. این قاعده ‌ همواره از مواد طبیعی به جای مواد شیمیایی استفاده می Clarin s در طراحی محصوالت جدید رعایت Clarins طالیی برند است که تمام پژوهشگران های خود استفاده ‌ عصاره گیاهی طبیعی را در فرمول 250 بیش از Clarins کنند. ‌ می ای ‌ شوند تا فرمول بهینه ‌ کند. همه این مواد با دقت برای اثربخشی انتخاب می ‌ می زیست ‌ ای با حداکثر مراقبت از محیط ‌ ارائه دهند و زیبایی هر زن را آشکار کنند. هر ماده اولین برند زیبایی بود که Clarins شود. همچنین ‌ و تنوع زیستی تعیین می بدون شکنجه 1987 ها از سال ‌ های خود را بر روی حیوانات متوقف کرد و آن ‌ آزمایش کردن حیوانات به کار خود ادامه دادند.

33

www . polmagazine . com

Powered by