POL Magazine No. 25 USA

آیا بجز بازیگری به فعالیت دیگری هم مشغول هستید؟ کنم؛ ‌ من بیشتر وقتم را صرف بازیگری و کارهای مربوط مانند نویسندگی می کنم. ‌ اما برای مسائل اجتماعی مهم هم فعالیت می سبک زندگی شما چگونه است؟ ای سه روز ورزش ‌ سبک زندگی سالم برایم مهم است. به طور منظم هفته برداری تا یوگا و کیک بوکسینگ. عالقه زیادی به طبیعت دارم ‌ کنم؛ از وزنه ‌ می فود ‌ روم. از نظر رژیم غذایی هم آنچنان فست ‌ روی زیاد می ‌ نوردی و پیاده ‌ و کوه کنم پروتئین و سبزیجات مصرف ‌ ها سعی می ‌ خورم؛ به خصوص شب ‌ نمی روم. البته این همیشه نیست و روزهایی ‌ کنم و سراغ کربوهیدرات نمی خورم؛ ولی مهم این است ‌ می cheat meal است که به قول مردم آمریکایی درصد سالم زندگی کنیم. ۸۰ که کنید بیشتر مخاطبان شما ایرانی هستند یا خارجی؟ ‌ فکر می های من بیشتر در ‌ مخاطبان من بیشتر آمریکایی هستند. فیلم و سریال های اخیر، ارتباط بیشتری ‌ شود؛ البته در خصوص فعالیت ‌ آمریکا پخش می با ایرانیان دارم و مخاطب ایرانی من افزایش پیدا کرده است.

کمی از خاطرات کودکی خود در ایران برایمان تعریف کنید. ام. آن زمان کالس ‌ همیشهاز کودکی،یعنیقبلاز مهاجرت،در مسیر هنر بوده مند بودم که حتی وقتی خواهرم به کالس سنتور ‌ رفتم و آنقدر عالقه ‌ پیانو می زدم. به تئاتر و بازیگری هم بسیار عالقه داشتم و ‌ رفت، جای او من ساز می ‌ می ها شروع به رقص و آواز و بازی ‌ گذاشتم و در مهمانی ‌ در پذیرایی خانه شو می آورم؛ مثال خودم ‌ توانستم تقلید کنم و ادا درمی ‌ کردم. من خیلی راحت می ‌ می دانست این بازی است مادرم بود. ‌ زدم و تنها کسی که می ‌ را به خواب می شما از نظر رفتاری و ظاهری بیشتر شبیه پدرتان هستید یا مادرتان؟ من از نظر ظاهری و رفتاری بیشتر شبیه مادرم هستم. تنها فرق این است که مادرم سفیدتر است و چشم، ابرو و رنگ موهایم شبیه به پدرم شده است. اید؟ ‌ آیا بعد از مهاجرت به ایران سفر کرده ام و تنها خاطرات من مربوط به قبل ‌ متاسفانه من دیگر به ایران سفر نکرده ترین خاطره سفر من مربوط ‌ از هفت سالگی است. همچنین به یاد ماندنی به ایزدشهر است که اطرافیان ویال داشتند و چند باری سفر رفته بودیم.

کنید و سر فیلمبرداری هستید؟ ‌ شمادر روز چندساعت کار می الی ۶ ها ‌ ساعت و بعضی پروژه ۱۴ تا ۱۲ واقعا بستگی به پروژه دارد. گاهی روزی کشد. ‌ ها فیلمبرداری طول می ‌ ها و یا ماه ‌ برد. گاهی هفته ‌ ساعت زمان می ۷ برد؛ اما بستگی به این دارد که ‌ ها معموال تا چهار ماه زمان می ‌ برای سریال هر قسمت یک ساعت یا نیم ساعت است. معموال سریال دائمی است و ساعات فیلمبرداری روزانه کمتری دارد.

12

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by